ID : 11159843
زارع زاده خواستار شد

شبکه دیجیتال در روستاهای مهریز راه اندازی شود/ لزوم تفریحات سالم برای جوانان روستایی


نماینده حوزه انتخابیه مهریز و 4 شهرستان دیگر استان یزد در مجلس شورای اسلامی بر راه اندازی شبکه دیجیتال برای دریافت برنامه های مختلف رسانه ملی در این شهرستان در سطح مناطق روستایی تاکید کرد .

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز، حجت الاسلام والمسلمین  ' دخیل عباس زارع زاده ' در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از مهمترین نیازها و مطالبات همیشگی اکثر مردم ساکن در روستاهای مهریز فراهم کردن زمینه دریافت برنامه های مختلف صدا و سیما است .



وی اضافه کرد: برای تحقق این امر مهم باید شبکه دیجیتال در روستاها راه اندازی شود که در این خصوص بارها توسط مردم در بخش مرکزی مهریز به دفتر نماینده مکاتبات زیادی انجام شده است .


نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هم اکنون از پنج دهستان بخش مرکزی مهریز با 15 هزار نفر جمعیت در 150 پارچه آبادی فقط بخشی از مناطق موفق به دریافت برنامه های مختلف رسانه ملی هستند .



زارع زاده گفت: راه اندازی شبکه دیجیتال در روستاها نقش مهمی در غنی سازی و پرکردن اوقات فراغت مردم و جوانان این مناطق خواهد داشت و جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ها را می گیرد .



وی افزود: در مناطق روستایی مهریز علیرغم فعالیت های خوب مسوولان ، امکانات فرهنگی و ورزشی برای غنی سازی اوقات فراغت کم است و راه اندازی شبکه دیجیتال برای استفاده از برنامه شبکه های مختلف بسیار ضروری و مفید است .



نماینده مردم مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید زمینه تفریحات سالم برای مردم و بخصوص جوانان در مناطق روستایی فراهم شود .



زارع زاده ابراز امیدواری کرد تا این این درخواست به حق مردم توسط مسوولان امر با تخصیص اعتبارات و فراهم کردن امکانات و تجهیزات فراهم شود .

شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.