ID : 8263090
امام جمعه بخش بهمن:

شبکه های اجتماعی و ماهواره ای برای تزلزل و عدم تشکیل خانواده ها سرمایه گذاری کرده اند/فرهنگ سازی وظیفه سنگین آموزش و پرورش


امام جمعه بخش بهمن در خطبه های سومین نماز جمعه ضمن اشاره به اهمیت تشکیل کانون گرم خانواده اظهار داشت: دشمن هزینه های بسیار سنگین در شبکه های اجتماعی و ماهواره ای برای تزلزل و عدم تشکیل خانواده ها سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابرکوه؛ در آستانه هفته دفاع مقدس سومین نماز جمعه بخش بهمن با استقبال بی نظیر مردم برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های سومین نماز جمعه ضمن اشاره به اهمیت تشکیل کانون گرم خانواده اظهار داشت:  دشمن هزینه های بسیار سنگین در شبکه های اجتماعی و ماهواره ای برای تزلزل و عدم تشکیل خانواده ها سرمایه گذاری کرده است.
حجت الاسلام علیزاده اهمیت ازدواج به موقع جوانان را متذکر شد و گفت: صرفا بلوغ جسمی و جنسی برای ازدواج کفایت نمی کند و برای ازدواج جوانان؛ باید به بلوغ عقلی نیز رسیده باشند.
علیزاده اضافه کرد: درهای رحمت خدا در چهار زمان باز می شود: هنگام بارش باران، باز شدن در کعبه، ازدواج و هنگام نگاه به پدر و مادر.
امام جمعه بخش بهمن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد: ما این آرامش کنونی را مدیون خون پاک شهدا هستیم. انتقادی هم به مسئولین دارم، یادواره ای به مدت 3 روز در شهرستان ابرکوه برگزار می شود ولی با وجود اینکه حدود 59 شهید و 147 جانباز در بخش بهمن داریم مراسم و یادواره ای مناسب و در خور خانواده های عزیز شهدا و جانبازان در این بخش برگزار نمی شود.

وی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان و دانشجویان تبریک گفت و تصریح کرد: . ان شا الله در آینده شاهد خواهیم بود که همین کودکان و دانش آموزان مملکت را به دست خواهند گرفت. والدین نباید فقط به فکر دنیای فرزندان باشند بلکه آموزش و پرورش و آخرت آنها پایه و اساس همه زندگی اشان است.

علیزاده با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری(حفظه الله)مبنی برسبقت فرهنگ بر اقتصاد تاکید کرد: فرهنگ سازی کار آموزش و پروش است. آموزش و پرورش در این عرصه مسئولیت سنگینی دارد. دبیران و مسئولین مدارس توجه کنند که بهترین مکان در مدارس به نمازخانه ها اختصاص داده شود و خود نیز در نماز شرکت کنند که این خود یک امر فرهنگی است.

وی در پایان خواستار همکاری و رابطه ی تنگاتنگ خانواده ها با مدارس و مربی ها شد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.