ID : 30433933
امام جمعه بهاباد در دیدار با آزادگان:

شرح صبر و استقامت اسرا دفاع مقدس کتابی نانوشته است


امام جمعه بهاباد گفت:اسرا و آزادگان، اسوه های صبر و استقامت هستند که شرح و روایت استقامت آنها یک کتاب نانوشته است.

به گزارش یزد رسا به نقل از بهاباد نیوز، حجت الاسلام سیف الله دهقانی در جریان این بازدید با تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهارداشت : سال‌های پایمردی و استقامت آزادگان سرافراز باعث سربلندی انقلاب و ذلت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس، ناشدنی ها را شدنی کردند، افزود: به برکت این ایثارگری ها و از خودگذشتگی، امروز دشمنان جرات شیطنت را ندارند.

وی با اشاره به اینکه این رشادت ها و ایثارگری ها افتخارات رزمندگان ما هستند که در تاریخ ماندگار شده اند، گفت: اسرا و آزادگان، اسوه های صبر و استقامت هستند که شرح و روایت استقامت آنها یک کتاب نانوشته است.

وی زنده نگه داشتن رشادت‌ها و صلابت‌های آزادگان را رسالت مسئولان و وظیفه مردم دانست و بیان کرد: آزادگان اسطوره‌های دوران دفاع مقدس هستند که الگویی مناسب برای جوانان هستند.

امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه آزادگان در حقیقت گنجینه‌های به یاد‌ماندنی انقلاب اسلامی هستند که با تحمل سختی‌ها و آزار و اذیت‌های رژیم بعثی عراق توانستند، نقش مهمی را در شکوفایی انقلاب اسلامی ایفا کنند‌ گفت: آزادگان شاهد و ناظر ایثار و فداکاری شهدا بودند و سند زنده‌ای از فداکاری‌ شهدا و رزمندگان هستند.

انتهای پیام/س*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.