ID : 16329949
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان:

شهرستان اردکان در دهه استکبار ستیزی میزبان دو شهید گمنام خواهد بود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان گفت: شهرستان اردکان در ایام محرم و دهه استکبار ستیزی میزبان دو شهید گمنام خواهد بود.

به گزارش یزد رسا به نقل از اردکان گویا ؛ همزمان با ایام ماه محرم و دهه استکبار ستیزی و در آستانه یوم الله 13 آبان شهرستان اردکان میزبان دو شهید گمنام خواهد بود .

سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی ضمن اعلام این خبر به تشریح ویژه برنامه های مرتبط در این زمینه پرداخت و افزود : مراسم استقبال از این دو شهید گمنام روز شنبه آینده برگزار خواهد شد .

وی گفت : مراسم وداع با شهدای گمنام نیز یکشنبه شب هفته آینده در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) اردکان برگزار می شود .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان تصریح کرد : مراسم بدرقه پیکر پاک و مطهر لاله های خونین کربلای ایران ساعت 14:30 عصر روز دوشنبه 11 آبان ماه از محل معراج شهداء ساختمان سابق سپاه واقع در انتهای بلوار آیت الله خامنه ای به سمت گلزار شهدای گمنام میدان امام خمینی (ره) و مصلی خواهد بود و سپس پیکر مطهر این دو شهید گمنام بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اردکان به سمت دانشکده فنی شهید بهشتی تشییع و در این مرکز علمی به خاک سپرده خواهند شد .

وی گفت : مراسم گرامیداشت این دو شهید گمنام ، صبح روز پنج شنبه 14 آبان ماه از سوی امام جمعه و مسئولین شهرستان در مسجد جعفرزاده اردکان برگزار خواهد شد .

سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی از عموم همشهریان خواست با شرکت گسترده در مراسم استقبال ، وداع ، تشییع و بزرگداشت شهدای گمنام با آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر تجدید بیعت نمایند .




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.