ID : 18935143
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست مطرح کرد

شور انتخاباتی مردم و نقش ارگان های فرهنگی در آن


اکبر رنجبر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست گفت: ارگان ها و مراکز فرهنگی و هنری می توانند با رعایت بی طرفی و جانبداری از یک کاندیدای خاص، شور و حال انتخاباتی را در بین مردم دو چندان کرده و اعتماد عمومی را افزایش دهند.

یزدرسا؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست در مصاحبه با خبرنگار یزد هنر، با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: از هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر انتظار این است که با شرکت در انتخابات پیش رو بر شور این حماسه بزرگ بیفزایند.
 
اکبر رنجبر از هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر به عنوان معماران فرهنگی و هنری جامعه نام برد و اظهار داشت: نقش این گروه از جامعه در برگزاری انتخاباتی پرشور دارای اهمیتی بسیار است.
 
وی افزود: حضور هنرمندان و نخبگان در پای صندوق های رای سبب افزایش اعتماد بیشتر مردم در مشارکت حداکثری در انتخابات می شود.
 
این مقام مسئول خطاب به مسئولان مراکز فرهنگی و هنری، انجمن های فرهنگی و هنری،            مدیران کانون های فرهنگی و هنری از آنان خواست تا با رعایت بی طرفی و جانبداری از یک  کاندیدای خاص، شور و حال انتخاباتی را در بین مردم دو چندان کرده و اعتماد عمومی را افزایش دهند. 
 
رنجبر در پایان خاطر نشان کرد: انتخابات از پشتوانه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و همه افراد جامعه خود را موظف به برگزاری باشکوه و شورآفرین آن بدانند.
 



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.