ID : 3647171
سیلی نماینده دولت تدبیر و امید در گوش مأمور راهنمایی و رانندگی

ضرورت توضیح استانداری کرمانشاه درباره رفتار بی سابقه یک فرماندار


فرماندار خبر ساز یکی از شهرستان های استان کرمانشاه پس از کشمکش روزهای گذشته با یکی از ادارات و اقدات عجیب در این رابطه، اینبار در اقدامی قانون مدارانه با پلیس خدوم و زحمت کش راهنمایی و رانندگی درگیر شده است.

به گزارش یزدرسا به نقل ازمرصاد، فرماندار این شهرستان که در ماه های گذشته در یک کشمکش عجیب و غریب با مسئول یکی از ادارات خبرساز شده بود، این بار به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید با پلیس خدوم راهنمایی و رانندگی درگیر می شود.

وی که ظاهرا در یکی از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با سرعت غیر مجاز در حال حرکت است با اخطار پلیس مواجه شده و مجبور به توقف خودرو می شود. پس از گفتگو با سرگرد راهنمایی رانندگی راننده خودرو (فرماندار) به امید عبور از توقیف و جریمه، خود را معرفی کرده اما با مقاومت مأمور راهنمایی و رانندگی مواجه می شود.

اصرار پلیس وظیفه شناس به اعمال قانون باعث برخورد آقای فرماندار شده و ظاهرا وی سیلی خود را به گوش مأمور راهنمایی و رانندگی می نوازد تا بدین ترتیب پاسخی به این اقدام داده باشد.

این نوع برخورد از سوی نماینده دولت تدبیر امید به هیچ وجه از سوی افکار عمومی قابل پذیرش نیست و پایگاه خبری مرصاد آماده است تا اظهارات آقای فرماندار در اینباره و دلیل بروز چنین رفتاری را منعکس کند.

همچنین انتظار از استانداری کرمانشاه این است که در قبال این رفتارها توضیحات لازم را به افکار عمومی ارائه کند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.