ID : 19742846
در نشست هم‌اندیشی زن و رسانه مطرح شد

ضرورت معرفی حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی در رسانه‌ها


معرفی حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی به تمام معنا در همه زمینه‌ها از جمله اقتصاد مقاومتی در رسانه موضوعی بود که مشاوران بانوان ادارات استان یزد در نشست هم‌اندیشی زن و رسانه خواستار شدند.

به گزارش یزد رسا به نقل از یزدبانو، در نشست زن و رسانه که به مناسبت هفته زن برگزار شد، مشاوران بانوان ادارات استان یزد درباره  نقش زنان در اقتصاد مقاومتي از طريق رسانه به هم‌اندیشی پرداختند.

توجه به زندگی حضرت زهرا(س) و ویژگی بارز ساده زیستی، پارسایی، رهیدن از حب دنیا و بی آلایشی ایشان که خود به خود به اقتصاد مقاومتی می رسیم؛ تاثیر گسترده بانوان بر جامعه و نقش بارز آنها در تحقق اقتصاد مقاومتی؛  لزوم ترجمه و تفسیر ابعاد مختلف زندگی حضرت زهرا(س) توسط پژوهشگران و متفکران  به زبان امروزی و در نهایت ترویج آن توسط رسانه‌ها از موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

معرفی الگوهای موفق در زمینه اقتصاد مقاومتی توسط رسانه‌ها، مشوق و ترغیبی برای گرایش دیگران به این مهم بیان شد.

لزوم همکاری رسانه‌ها، خانواده، آموزش و پرورش و ... برای به عمل درآمدن اقتصاد مقاومتی، بازخوانی سخنان رهبر انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی، پخش برنامه‌های کارگاهی برای تحکیم بنیان خانواده، توجه به نقش زن در خانواده و ترویج آن در رسانه ها، خنثی کردن توطئه دشمن که در صدد جدا کردن زنان از خانه و خانواده خود هستند  از جمله برنامه پیشنهادی اعضای نشست به رسانه‌ها بود.

همچنین  مردمی کردن  اقتصاد، استفاده از پتانسیل بانوان خانه‌دار در زمینه اقتصاد مقاومتی، فراخوانی مشارکت متخصصان و صاحب‌نظران برای عملی کردن اقتصاد مقاومتی، انحصار زدایی زمانی و مکانی از اقتصاد مقاومتی و فراگیر کردن آن و همچنین ایجاد رقابت سالم بین افراد،  در این جلسه عنوان شد.

نشست زن و ‌رسانه با حضور مدير كل صدا و سيماي مركز يزد ،‌ مدير كل امور بانوان و خانواده استانداري يزد و جمعي از مشاوران بانوان ادارات استان یزد به ميزباني صدا وسيما ي يزد برگزار شد.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.