ضرورت معرفی حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی در رسانهها
به گزارش یزد رسا به نقل از یزدبانو، در نشست زن و رسانه که به مناسبت هفته زن برگزار شد، مشاوران بانوان ادارات استان یزد درباره نقش زنان در اقتصاد مقاومتي از طريق رسانه به هماندیشی پرداختند.
توجه به زندگی حضرت زهرا(س) و ویژگی بارز ساده زیستی، پارسایی، رهیدن از حب دنیا و بی آلایشی ایشان که خود به خود به اقتصاد مقاومتی می رسیم؛ تاثیر گسترده بانوان بر جامعه و نقش بارز آنها در تحقق اقتصاد مقاومتی؛ لزوم ترجمه و تفسیر ابعاد مختلف زندگی حضرت زهرا(س) توسط پژوهشگران و متفکران به زبان امروزی و در نهایت ترویج آن توسط رسانهها از موضوعات مطرح شده در این نشست بود.
معرفی الگوهای موفق در زمینه اقتصاد مقاومتی توسط رسانهها، مشوق و ترغیبی برای گرایش دیگران به این مهم بیان شد.
لزوم همکاری رسانهها، خانواده، آموزش و پرورش و ... برای به عمل درآمدن اقتصاد مقاومتی، بازخوانی سخنان رهبر انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی، پخش برنامههای کارگاهی برای تحکیم بنیان خانواده، توجه به نقش زن در خانواده و ترویج آن در رسانه ها، خنثی کردن توطئه دشمن که در صدد جدا کردن زنان از خانه و خانواده خود هستند از جمله برنامه پیشنهادی اعضای نشست به رسانهها بود.
همچنین مردمی کردن اقتصاد، استفاده از پتانسیل بانوان خانهدار در زمینه اقتصاد مقاومتی، فراخوانی مشارکت متخصصان و صاحبنظران برای عملی کردن اقتصاد مقاومتی، انحصار زدایی زمانی و مکانی از اقتصاد مقاومتی و فراگیر کردن آن و همچنین ایجاد رقابت سالم بین افراد، در این جلسه عنوان شد.
نشست زن و رسانه با حضور مدير كل صدا و سيماي مركز يزد ، مدير كل امور بانوان و خانواده استانداري يزد و جمعي از مشاوران بانوان ادارات استان یزد به ميزباني صدا وسيما ي يزد برگزار شد.
انتهای پیام/
Related Assets:
- تحقق اقتصاد مقاومتی عزمی جدی می خواهد
- اجرای مدل اقتصاد اسلامی؛ هدف اقتصاد مقاومتی/در سال 95، صنعت اولویت اول استان یزد باشد
- تأمین امنیت اقتصادی و مبارزه با مفاسد اقتصادی مهمترین وظیفه دستگاه قضا است
- تصاویر/ نشست هم اندیشی زن و رسانه در یزد
- جناب استاندار!شیطنت برخی جریان ها در سفر رئیس جمهور به یزد عین «نفوذ» و «خودسری» بود
- نقش مؤثر بانوان در هدایت جامعه بهسوی رشد و کمال