ID : 1039271
امام جمعه موقت بافق:

عاشقان امام حسین(ع) هیچگاه به بن بست نمی رسند


امام جمعه موقت بافق در همایش نوجوانان عاشورایی گفت: عاشقان امام حسین(ع) در زندگی خود هیچگاه به بن بست نمی رسند چون با توسل به ایشان، گره از مشکلات خود می گشایند.

به گزارش خبرنگار یزدرسا از بافق، همایش نوجوانان و جوانان عاشورایی بافق به همت هیئت عزاداران حضرت قاسم ابن الحسن(ع) در مسجد ریگ امام رضا(ع) برگزار شد.
در این مراسم نوجوانان و جوانان گرد هم آمدند تا به استقبال ماه محرم الحرام بشتابند.
حجت الاسلام سید محمود هاشمی امام جمعه موقت بافق، سخنران این همایش بود که در کلام خود به بیان ویژگی های یک فرد هیئتی پرداخت.
وی محور اصلی فعالیت هیئتی ها را بحث توسل دانست و گفت: یک فرد هیئتی باید از کسی که صاحب این عالم و نماینده رسمی خداوند بر روی زمین است توسل جوید و به ایشان توجه ویژه داشته باشد. این اصل همان انتظار می باشد. ذکر صلوات هیئتی ها همراه با «وعجل فرجهم» است.
این روحانی در بخشی دیگر از خطابه خود، اخلاق مداری را از امتیازات ویژه هیئتی ها یاد کرد و اذعان داشت: نوجوانان و جوانان هیئتی با قرآن انس می گیرند و خود را از آن جدا نمی دانند. خواندن، فکر کردن وعمل کردن، وظیفه یک هیئتی نسبت به قرآن کریم است.
هاشمی در بخش پایانی سخنان خود که در خصوص برشمردن ویژگی های افراد هیئتی و یاران حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) بود، تصریح کرد: عاشقان امام حسین(ع) در زندگی خود هیچگاه به بن بست نمی رسند چون ارباب دارند و با توسل به ایشان گره از مشکلات خود می گشایند.
گفتنی است در انتهای این همایش نوجوانان و جوانان حاضر که در استقبال از ماه عزای سرور و سالار خویش سیه پوش شده بودند، به سینه زنی پرداختند. محسن باقر میدانی، مهدی ایزدی و طاها فتوحی مداحان این همایش بودند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.