ID : 7827514
کار شناس فرماندهی انتظامی استان یزد در بهاباد:

عرضه مواد مخدر، با شناخت مافیا از علایق جوانان کشور صورت می گیرد


کمیته فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت هفته دولت، کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد را برای جوانان تحت آموزش گردان امام حسین(ع) در مهدیه بهاباد برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار یزدرسا از بهاباد، کمیته فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت هفته دولت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان یک دوره کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد را برای جوانان تحت آموزش گردان امام حسین(ع) در مهدیه بهاباد برگزار کرد.

در این کارگاه آموزشی که با حضور «صالحی زاده» یکی از کار شناسان فرماندهی انتظامی استان یزد برای 80 نفر از بسیجیان بهاباد برگزار شد.

وی در سخنانی به نقش مواد مخدر این بلای خانمان سوز در جامعه اشاره کرد و افزود : قدم اول در پیشگیری اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان می باشد  و درصد اندکی از افراد جامعه ما درگیر معضل بیماری اعتیاد می باشد و درصد زیادی از افرادجامعه گروه در معرض آسیب جامعه می باشند.

صالحی زاده بیان کرد: با توجه به تنوع و پیچیدگی مواد مخدر مصنوعی جدید می بایست اطلاعات خانواده ها  در مورد تنوع مواد مخدر و نحوه مصرف داده شود.

وی تصریح کرد : مافیای مواد مخدر با شناختی که از علایق جوانان کشور ما دارند محصولاتی عرضه کرده اند که مصرفشان ارزان و زمان بر نیست از جمله پا ستیل ها ، آدامس ها و قرص ها نمونه های جدیدی هستند که با مارکهای مختلف و جذابی روانه بازار شده است و خانواده ها هیچ شناختی از این مواد ندارند.

این مسئول نقش خانواده را مهم‌ترین و تأثیرگذارترین نقش در راستای پیشگیری از اعتیاد دانست و تصریح کرد: خانواده‌ها باید با آموزش بیشتر و بالا بردن شناخت خود از مواد مخدر، فرزندانشان را از اسارت در دام اعتیاد بازدارند.

همچنین در کنار این کارگاه آموزشی نمایشگاه دجال واره و نمایشگاه عکس آثار و تبعات ناشی از مصرف سوء مواد مخدر دایر گردید.

مسابقات سفالگری ویژه نوجوانان به مناسبت هفته دولت در بهاباد برگزار شد این کلاس برای خواهران و برادران برگزار شد که مورد استقبال قرار گرفت 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.