ID : 18410401
امام جمعه هرات:

عزت و امنیت ایران؛ مرهون انقلاب اسلامی است


امام جمعه هرات در همایش مجمع بسیجیان شهرستان گفت: یکی از ویژگیهای انقلاب اسلامی برگرداندن عزت، امنیت و آزادی بود.

به گزارش یزدرسا به نقل از طنین خاتم، حجت الاسلام جعفری امام جمعه هرات در همایش مجمع بسیجیان شهرستان خاتم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما ،انقلاب فرهنگی و سیاسی بود.
جعفری گفت: هدف اصلی و اولیه انقلاب ،انقلاب فرهنگی و بعد از آن انقلاب سیاسی بود.

رئیس مجمع بسیجیان شهرستان خاتم افزود:انقلاب برای جمهوری اسلامی ایران دارای دستاوردها و پیامدهای ارزشمندی بود. از جمله ایستادگی در برابر تمام زورگویان و ستمگران دنیا از جمله آمریکا و انگلیس.

جعفری اظهار داشت: یکی از رموز موفقیت و پیروزی انقلاب حضور در صحنه مردم بود یعنی مردم ما به این آگاهی و درک رسیدند که باید براساس مولفه های دینی و قرآنی زندگی کنند و در برابر طاغوت مبارزه کنند.


وی خاطر نشان کرد: یکی از با ارزشمند ترین دستاوردهای انقلاب این بود که از حاکمیت تا راس زیر مجموعه حکومت را خود مردم انتخاب می کنند و در سرنوشت کشورشان دخیل هستند.


حجت الاسلام جعفری گفت: در زمان طاغوت کشورهای غربی در راس آنان انگلیس عنان کشور را در اختیار گرفته و برای مردم تصمیم می گرفتند و مردم حق دخالت در امور کشور را نداشتند .ولی انقلاب این حق مسلم را به ملت برگرداند و مردم میتوانند به طور مستقیم در سرنوشت کشورشان سهیم باشند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.