ID : 1534097
سرمربی تیم شهید کلانتری اشکذر:

علاقه به اشکذر مرا سرمربی شهید کلانتری کرد/ از بازیکنان بومی با آغوش باز استقبال می کنیم


سرمربی تیم شهید کلانتری اشکذر هدف خود از پذیرفتن مربی گری این تیم را تنها عشق و علاقه به اشکذر و فوتسال آن دانست و خاطر نشان کرد: پیوستن من به این تیم بدون هیچ چشم داشت مالی بوده و تا آخرین توانم برای فوتسال اشکذر تلاش خواهم کرد تا این تیم به جایگاه واقعی خود برسد.

سرمربی تیم شهید کلانتری اشکذر در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا از اشکذر، در ابتدا به سابقه ورزشی خود اشاره کرد و اظهار داشت: چند سالی در رده های سنی جوانان، بزرگسالان برای تیم یزد و بعد حدود دوازده سال برای تیم کاشی یزد در لیگ دسته یک بازی کردم.

نادر اتحادی در تشریح سابقه مربی گری خود افزود: بعد از دوران بازیگری، ابتدا در تیم جاجم یزد به عنوان کمک مربی و سپس در تیم نیروگاه به حرفه سرمربی گری مشغول شدم و از آن پس به بعد، به دلیل خستگی فراوان چند سالی هم از میادین ورزشی به دور بودم .

اتحادی در مورد چگونگی پیوستن خود به تیم شهید کلانتری اشکذر گفت: به پیشنهاد "حمیدرضا دهقانی اشکذری" سرپرست تیم شهید کلانتری اشکذر به مربی گری این تیم مشغول شدم.

وی هدف خود از پذیرفتن مربی گری این تیم را تنها عشق و علاقه به اشکذر و فوتسال آن دانست و خاطر نشان کرد: پیوستن من به این تیم بدون هیچ چشم داشت مالی بوده و تا آخرین توانم برای فوتسال اشکذر تلاش خواهم کرد تا این تیم به جایگاه واقعی خود برسد.

اتحادی در مورد کمبود بازیکنان بومی در تیم شهید کلانتری خاطر نشان کرد: در حال حاضر محمد حسن پیشداد و محمدحسین دهقانی نیروهای بومی این تیم هستند ولی تا الآن خواسته ای که از بچه های اشکذر داشتم را برآورده نساختند.

وی افزود: چند بازیکن بومی هم که سال گذشته به این تیم آمدند، در نهایت به دلیل مشغله کاری زیاد و پایین بودن آستانه تحملشان دیگر از این تیم کناره گیری کردند.

سر مربی شهید کلانتری اشکذر با اشاره به جذب نیروی بومی در نیم فصل، گفت: اگر بازیکنی در اشکذر علاقه مند به فوتسال باشد، با آغوش باز او را می پذیریم.

سرمربی تیم شهید کلانتری اشکذر در پایان ضمن تشکر از حمایت ها و پشتیبانی های "دیوبند" مدیرعامل تیم، از مردم اشکذر خواست تا با حمایت معنوی خود به پیشرفت هرچه بیشتر این تیم کمک کنند.

گفتنی است تیم شهید کلانتری اشکذر به عنوان تنها نماینده فوتسالی شهرستان و یکی از مدعیان قهرمانی لیگ فوتسال استان یزد، شاهد پیشرفت و بازی های بسیار خوب و چشمگیری در لیگ برتر فوتسال استان به خصوص در این فصل بوده است.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.