ID : 22447982

فرهنگ ایثار و شهادت باید دربین مردم و جوانان گسترش داده شود


رئیس بنیاد شهید مهریز گفت: بر تمام آحاد مردم شریف و مسئولان اجرایی است که همه قدردان خانواده های ایثارگران و آزادگان باشند و فرهنگ ایثار و شهادت را در بین مردم و جوانان گسترش دهند.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز، احمد خانجانخانی رئیس بنیاد شهید مهریز روز دیدار با خانواده آزادگان مهریزی گفت: انقلاب اسلامی در 38 سال گذشته ثمرات فراوانی در عرصه های مختلف داخلی و خارجی به همراه داشته است.

رئیس بنیاد شهید مهریز ادامه داد: به برکت ایثارگری های رزمندگان دلاور اسلام و صبر و مقاومت آزادگان و خانواده های آنها در کشور شاهد یک امنیت و آرامش پایدار مثال زدنی و توسعه و عزت کشور اسلامی هستیم.

احمد خان جانخانی تاکید کرد: تمام توفیق های ملت و کشور را باید مدیون ولایتمداری آحاد مردم قهرمان ایران و ایستادگی بر ارزش ها و اصول نظام دانست.

رئیس بنیاد شهید مهریز تصریح کرد: راه عزت و اقتدار این ملت و کشور در سایه همین روحیه و پافشاری بر ارزش های الهی و حضور در میادین مختلف در سایه همدلی حاصل می شود.

احمد خان جانخانی گفت: دشمنان در 38 سال گذشته برای ضربه زدن به اصل انقلاب اسلامی به انواع دسیسه ها متوسل شده اند ولی به حول و قوه الهی تمام اهداف شوم کفر جهانی نقش بر آب شده است.

همچنین ناصر دهقانیزاده رئیس دفتر امام جمعه مهریز نیز در این دیدارها با گرامیداشت روز 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از صبر و استقامت آنها و خانواده های گرانقدر این اسوه های صبر و ایثار قدردانی کرد.

حجت الاسلام ناصر دهقانیزاده افزود: عزت و عظمت کشور اسلامی ما و ملت شجاع ایران تمامی مدیون شهیدان ، رزمندگان دلاور هشت سال دفاع مقدس و صبر و ایستادگی آزادگان است.

رئیس دفتر امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: بر تمام آحاد مردم شریف و مسئولان اجرایی است که همه قدردان خانواده های ایثارگران و آزادگان باشند و فرهنگ ایثار و شهادت را در بین مردم و جوانان گسترش دهند.

حجت الاسلام ناصر دهقانیزاده تاکید کرد: باید خاطرات دوران اسارت آزادگان بنحو شایسته برای نسل جوان بازگو شود و مردم و جوانان همواره قدردان ایثارگری های آنها باشند.

وی گفت:راه عزت همان مسیر نورانی است که مقام معظم رهبری برای مردم و مسئولان ترسیم می کنند و همه باید برای تحقق اهداف نظام و منویات مقام معظم رهبری بکوشند.

انتهای پیام/س*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.