ID : 20652205
نظر مردم دارالعباده در تجمع اعتراض آمیز به تحرکات ضد ارزشی در استان:

فرهنگ یزد به گونه ای نیست که عده ای خاص بتوانند آن را تغییر دهند/ مسئولین استان از خواب غفلت بیدار شوند


یکی از شهروندان معترض به برنامه های ضد ارزشی در استان گفت: فرهنگ یزد به گونه ای نیست که عده ای خاص بتوانند آن را تغییر دهند

به گزارش یزدرسا، امشب مردم دارالعباده یزد به صورت خود جوش در اعتراض به کارشکنی مسئولین استان به برگزاری کنسرت های ضد ارزشی در قالب برنامه های فرهنگی و رفتارای هنجارشکنانه در میدان امیر چخماق تجمع کردند و آن را محکوم کردند، لذا در این راستا سایت تحلیلی-خبری یزدرسا نظرات برخی از مردم را در این خصوص منتشر می کند.

یکی از شهروندان یزدی در این خصوص افزود: ما مخالف برگزاری برنامه‌های موسیقی نیستیم اما به خاطراهداف سیاسی که در پشت پرده کنسرت‌های به عنوان برنامه فرهنگی نهفته است مخالف هستیم.
وی با بیان اینکه از طریق مجاری قانونی از برگزاری این برنامه ها جلوگیری کرد گفت: مشکلات و معضلات فرهنگی به وجود آمده در شهر یزد به دلیل کم کاری مسئولین است که باید این کم کاری را جبران کنیم.

انتقاد یکی دیگر از معترضان یزدی به برگزاری این کنسرت ها، حواشی و اتفاقات غیراخلاقی کنسرت‌ها در زمینه حجاب و موارد اخلاقی و دینی است که رعایت نمی‌شود که در شآن استان دارالعباده نیست.

وی تصریح کرد: فرهنگ یزد به گونه ای نیست که عده ای بخواهند آن را عوض کنند و این افراد باید از عابقت کار خود هراس داشته باشند چون ملت ما زیر سایه ولایت در مقابل برنامه های ضد ارزشی ایستاده و با آن مقابله می کند.

سالاری یکی از معترضین موسیقی با بیان اینکه در اسلام از جایگاه خاصی برخوردار است و تلاش می‌شود در محل اجرای آن شئونات و اخلاق اسلامی رعایت شود و هیچ گونه تبعات منفی در میان مردم نداشته باشد اذعان کرد: کنسرت های که به بهانه شادی و تفریح برگزار می شود ولی در سایه آن اهداف سیاسی است خلاف قانون بوده و سبب تخریب وجهه شهر می شود.

وی افزود: افرادی که سعی در اختلال در شهر را با برگزاری چنین برنامه های ضد ارزشی دارند خود را خسته نکنند چون نمی توانند کاری از پیش ببرند.

یکی دیگر از شهروندان با بیان اینکه هر وقت در هر جایی که خواستند بر ضد ارزش های ما برنامه ای را اجرا کنند مردم با تجمع اعتراض آمیز مقابل آن ایستادند که این نشان از روشنفکری مردم را دارد.

وی گفت: مسئولین باید بدانند اگر اینجا جمهوری اسلامی ایران است رسم آن جمهوری اسلامی باشد چراکه مردم مخاف برنامه های ضد ارزشی هستند.

شیخ زاده یکی از شهروندان با اشاره به سخنان امام جمعه محترم یزد در خصوص اینکه دشمن به بهانه شادی برای مردم و اهداف سیاسی خود دست به هر کاری می زند افزود: اهداف سیاسی نهفته در کنسرت ها ارزش های ما را زیر سوال می برد.

وی گفت: جوانان یزدی باید در کنار هم در مقابل این ضد ارزش ها بایستند و اجرای کنسرت در یزد جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: آمریکا که به حساب خود کله گنده بود نتوانست مقاومت کند چه برسد به عده ای جاهل که می خواهند افکار ملت را عوض کنند. دشمنان باید بدانند که نمی توانند هدف اسلام را به بیراهه بکشند.

یکی دیگر از شهروندان یزدی گفت: هر کس عقل خود را قاضی کند می داند که کنسرت با محتوای سیاسی به درد اسلام و ملت اسلامی نمی خورد.

وی با بیان اینکه مسئولین باید از خواب غفلت بیدار شوند گفت: برخورد قانونی و نظارت صحیح باعث می شود تا ما شاهد چنین برنامه های ضد ارزشی در حسینیه ایران نباشم.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین گناهان برهم زدن امنیت و نظم جامعه است افزود: این عده قصد دارند افراد ناآگاه را جذب خود کنند که باید در این رابطه فرهنگ سازی و آموزش های لازم به افراد داده شود.

اسلامی یکی دیگر از معترضین اذعان کرد: افرادی که اقدام به برگزاری این برنامه ها می کنند نشان از جهل آنها است.

وی افزود: مسئولین اگر انقلابی هستند باید در راستای ارزش ها حرکت کنند  و دستور لغو این برنامه ها را بدهند.

وی تصریح کرد: کسانی که سعی در اختلال دارند بیدار شوند و به چیزهای فانی دل نبدند.

 

انتهای پیام/ ه*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.