ID : 13466264
فرماندار مهریز:

فعالیت های فرهنگی محور مبارزه با مواد مخدر است


فرماندار مهریز گفت: انجام فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی محور مهم در مبارزه با مواد مخدر است.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز، سید محمد رستگاری  در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهریز افزود: آگاه سازی خانواده ها در خصوص تبعات استعمال مواد مخدر باید همواره محور فعالیت ها قرار گیرد .

وی اضافه کرد: در این رابطه سال های گذشته در زمینه آگاه سازی و اطلاع رسانی به خانواده ها کارهای خوبی توسط نهادهای فرهنگی و تبلیغی انجام گرفته ولی باید افزایش یابد .

این مسوول ادامه داد: برگزاری جلسات متعدد آموزشی و فرهنگی با حضور خانواده ها و بیان مضرات استعمال مواد مخدر باید همواره در طول سال توسط دستگاه های مختلف مد نظر باشد.

رستگاری خاطرنشان کرد : دشمنان همواره سعی دارند از طریق تهدید نرم و همچنین مواد مخدر نسل جوان را جذب و به آنها ضربه بزنند لذا باید با کارهای فرهنگی همه را در خصوص توطئه های آنها آگاه کرد.

وی اضافه کرد: شایسته است در هفته مبارزه با استعمال مواد مخدر جلسات هم اندیشی و آگاه سازی با حضور جوانان و خانواده ها توسط ادارات مختلف در سطح شهرستان مهریز برگزار شود .

در این جلسه مسوولان دستگاه های مختلف اجرایی به طرح نظرات و همچنین برنامه های مختلف خود در خصوص مبارزه عملی با مواد مخدر پرداختند




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.