ID : 7398711
امام جمعه اشکذر در خطبه های نماز عید فطر؛

فلسطین؛ مهمترین دغدغه جهان اسلام/ آثار و برکات ماه ضیافت‌الله بعد از رمضان کم‌رنگ نشود


امام جمعه اشکذر گفت: ماه مبارک رمضان آثار و برکات فراوانی برای انسان‌ها به همراه دارد که پس از پایان این ماه نباید اجازه دهیم آثار این ماه مبارک کم‌رنگ شود.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، امام جمعه اشکذر در خطبه های نماز عید فطر  ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به مردم شهرستان اظهار کرد: عید سعید فطر که عید بازگشت به فطرت الهی انسان است را به همه مسلمانان و مردم ولایت‌مدار اشکذر تبریک عرض کرده و امیدوارم طاعات آنان مورد قبول درگاه احدیت قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین طالبیان امام جمعه اشکذر با اشاره به برکات ماه رمضان اضافه کرد: ماه مبارک رمضان ماه رحمت، برکت و مغفرت است و همه ما باید تلاش کنیم آثار و برکات فراوان این ماه مبارک پس از پایان آن به دست فراموشی سپرده شده و به مرور زمان کم‌رنگ شود.

وی عنوان کرد: امیدواریم به لطف حق و باهمت خویش بتوانیم معنویت و نورانیتی که در ماه مبارک رمضان در سایه مجاهدت با نفس به دست آورده‌ایم را تا ماه رمضان آینده در وجود خود نگهداری کنیم.

حجت الاسلام طالبیان افزود: حدود ۲۰ روز است که غزه مورد جنایت های ضد بشری رژیم غاصب اسراییل قرار گرفته و هیچ یک از مدعیان حقوق بشر در این خصوص اقدامی نکرده اند.

وی با بیان اینکه شورای امنیت سازمان ملل تنها به صدور یک بیانیه اکتفا کرد، ادامه داد: تمام مردم دنیا باید بدانند که مقابله با رژیم صهیونیستی ایستادن در برابر کفر است.

امام جمعه اشکذر اظهار کرد: کشورهای عربی به جای حمایت از مردم مظلوم فلسطین آتش بیار معرکه شده اند و با تمام وجود از رژیم اشغالگر اسراییل پشتیبانی می کنند.

وی تصریح کرد: وضعیت نابسامان مردم غزه در این روزها فریاد اعتراض و انزجار بسیاری از مردم دنیا با ادیان مختلف را موجب شده اما کشورهای مرتجع منطقه هیچ گونه اقدامی در راستای جلوگیری ازجنایت های اسراییل نمی کنند.

طالبیان افزود: کشورهای عربی علاوه بر حمایت های همه جانبه از اسراییل، به تحریک گروه های ضد اسلامی بر علیه شیعیان جهان اقدام می کنند و با پشتیبانی مادی از گروهک های داعش، القاعده و جیش النصره به کشتار شیعیان مبادرت می ورزند.

وی با بیان اینکه فلسطین مهمترین دغدغه جهان اسلام است خاطرنشان کرد: تمام مسلمانان جهان بدانند که دولت و مردم ایران اسلامی در هر شرایطی از مردم بی دفاع و مظلوم غزه حمایت و پشتیبانی می کند و در این راه خداپسندانه از هیچ قدرتی هم هراس ندارد.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.