ID : 10551995

فوتسال اشکذر را به یزد نشان می دهیم/ فقر نیروی انسانی در داوری استان بیداد می کند


سرمربی تیم شهید کلانتری اشکذر در مورد اشتباهات بی شمار داوری گفت: ما از داوری در چند بازی ضربه خوردیم و تأثیر منفی روحی و روانی زیادی را بر تیم ما وارد کرد، اما ما باید آنقدر قدرتمند باشیم که به اشتباهات داوری نبازیم.

به گزارش یزد رسا، سرمربی تیم شهید کلانتری اشکذر در مصاحبه با خبرنگار ورزشی  نسیم صادق، از تیم شهید کلانتری و روند رو به جلوی این تیم اینطور گفت: تیم شهید کلانتری امسال ترکیبی از تیم انصرافی شاهدیه یزد و شهید کلانتری سال گذشته است که این تیم از 6 بازیکن بومی و 8 بازیکن غیر بومی تشکیل شده است .

"میرجلیلی" سرمربی تیم شهید کلانتری اشکذر لیگ برتر فوتسال یزد را متشکل از تیم های با کیفیت تر و سرسخت تر توصیف کرد و گفت: در مقایسه لیگ امسال با سال های  گذشته، لیگ بهتر و پیشرفته تری را شاهد هستیم.

میرجلیلی افزود: عدم به نمایش گذاشتن توانایی کامل و بی دقتی بازیکنان، نا هماهنگی بین آنها و انگیزه بیشتر تیم های دیگر همه عللی استکه باعث نتیچه نگرفتن تیم شهید کلانتری در نیم فصل اول شد.

 وی افزود: در فصل نقل و انتقالات یک دروازه بان به جمع ما افزوده شد تا خط دروازه بانی تیم را تقویت کنیم.

وی  با بیان اینکه در تعطیلی بین دو نیم فصل، فقط یک هفته تمرینات را تعطیل کردیم و مابقی زمان را به ادامه تمرینات و چند بازی دوستانه پرداختیم گفت: نتیجه این روش هماهنگی بیشتر و ایجاد انگیزه لازم برای بازیکنانی بود که فرصت کافی برای به نمایش گذاشتن توانایی خود نداشتند.

 سرمربی تیم شهید کلانتری اشکذر برنامه تیم شهید کلانتری برای نیم فصل دوم را اینطورعنوان کرد: در نیم فصل دوم تلاش می کنیم تا از تمام پتانسیل تیم استفاده کرده و بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی افزود: نکته فابل توجه در این میان آن است که در نیم فصل اول بازی های سخت خارج از خانه یک امتیاز مثبت برای تیم ما بود.

فقر نیروی انسانی در داوری استان بیداد می کند

سرمربی تیم شهید کلانتری اشکذر در مورد اشتباهات بی شمار داوری که در بازی ها موجب رنجش هوادارن و بازیکنن تیم ها می شود؛ گفت: ما از داوری در چند بازی ضربه خوردیم و تأثیر منفی روحی و روانی زیادی را بر تیم ما وارد کرد، اما ما باید آنقدر قدرتمند باشیم که به اشتباهات داوری نبازیم.

وی افزود: فقر نیروی انسانی در داوری استان بیداد می کند و همین امر باعث شده تا سطح و کیفیت لازم در امر داوری ها بسیار تنزل یابد.

میرجلیلی در پایان از تماشاگران این تیم خواست تا با حضور در ورزشگاه و حمایت بیش از پیش خود، تیم را در رسیدن به هدف و شناساندن فوتسال اشکذر به استان همراهی کنند.

گفتنی است تیم شهید کلانتری در نیم فصل دوم 5 بازی خانگی و 4 بازی خارج از خانه را در پیش رو دارد.

تیم شهید کلانتری اشکذر در حال حاضر با 17 امتیاز و با اختلاف 8 امتیازی نسبت به صدر جدول  در رده سوم لیگ برتر فوتسال استان یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ع

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.