ID : 25061867
در هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال؛

فولاد یزد به مصاف نساجی مازندران می رود


تیم فولاد یزد در هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور مقابل تیم نساجی مازندران صف آرایی خواهد کرد.
در هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال؛

به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، تیم فولاد یزد در هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور مقابل تیم نساجی مازندران صف آرایی خواهد کرد.  

هفته پانزدهم لیگ دسته اول ایران پنج شنبه یازدهم آذرماه در شهرهای مختلف ایران برگزار خواهد شد که در یکی از این دیدارها تیم فولاد یزد از ساعت 14 میهمان تیم ریشه دار نساجی در قائم شهر خواهد بود.

این دیدار از هر حیث برای هردو تیم حائز اهمیت خواهد بود چراکه از سویی نساجی برای رسیدن به قافله تیم های  پیشتاز و جبران فاصله اش با صدرجدولی ها به سه امتیاز این بازی نظر دارد و از طرف دیگر فولادیزد برای رسیدن به میانه های جدول نمی خواهد از میدان شهید وطنی قائم شهر دست خالی بیرون بیاید .

این بازی هفتمین تقابل مستقیم دو تیم خواهد بود . در شش بازی گذشته نساجی صاحب سه پیروزی شده و فولاد یزد دو برد داشته است و یک بازی دو تیم نیز با تساوی خاتمه یافته است . بهترین برد نساجی مقابل فولاد یزد  با نتیجه چهار بر یک در سال 91 رقم خورده است اما شاید جالب باشد بدانید که پیش از این یک بار دیگر این دو تیم در آذرماه آن هم در قائم شهر به مصاف هم رفته اند . در آن بازی که در سال 92 انجام شد فولاد یزد با تک گل احمد کیا به پیروزی رسید .

نساجی مازندران در چهارده هفته گذشته با پنج پیروزی ، شش تساوی و سه شکست در کنار به ثمررساندن 19 گل و دریافت 15  گل ،  صاحب 21 امتیاز شده است و خانه نهم جدول را به خود اختصاص داده است . فولاد یزد هم با زدن ده گل و دریافت 18 گل در چهارده بازی ( دو برد ، هفت تساوی و پنج باخت ) خانه پانزدهم جدول را در اختیار دارد.

میثم پورکریمیان – محمدرضا مدیرروستا – یوسف مغروری – مهدی نجار تیم داوری و رسول فروغی ناظر داوری این دیدار خواهند بود.

 انتهای پیام/د


summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.