ID : 39891594
نماینده مجلس:

قبل از انقلاب امنیت کشور در سایه حمایت دیگران تأمین می‌شد اما امروز یک قدرت منطقه‌ای هستیم


حسینی‌کیا گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی امنیت کشور در سایه حمایت قدرت‌های جهانی تامین می‌شد، اما امروز جمهوری اسلامی تبدیل به یک قدرت منطقه‌ای شده است.

حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا نائب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف نسبت به شاخص‌های جهانی پیشرفت قابل توجهی داشته به طوری که پیشرفت‌های اقتصادی و شکوفایی صنایع و معادن کشور یکی از این موارد است.

وی افزود: در حوزه مخابرات قبل از انقلاب روستاهای مجهز به تلفن تعدادشان انگشت‌شمار بود اما امروز در سراسر کشور روستایی یافت نمی‌شود که تحت پوشش تلفن ثابت یا تلفن همراه نباشد.

نائب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: در حالی که پیش از انقلاب اکثریت روستاها در توزیع امکانات اصلا به حساب نمی‌آمدند، اما امروز در حوزه برق‌رسانی روستایی همه روستاها از امکانات برق و الکترونیک برخوردار هستند

حسینی‌کیا خاطرنشان کرد: در حوزه گازرسانی قبل از انقلاب حتی در یک روستا گازرسانی صورت نگرفته بود در حالی که امروز 95 درصد روستاها از نعمت گاز شهری بهره‌مند هستند.

وی تأکید کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی امنیت کشور در سایه حمایت قدرت‌های جهانی تامین و تضمین می‌شد، اما امروز جمهوری اسلامی تبدیل به یک قدرت منطقه‌ای شده است که دیگران از او حساب می‌برند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: اقتدار سیاسی و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران واقعیتی است که امروز حتی دشمنان نیز به آن اعتراف می‌کنند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.