ID : 6675062
ماموستا سهرابی:

قدرت ارتش و سپاه ایران به حدی است که با اشاره ای کوچک، داعش را نابود می کند


امام جمعه اهل سنت مهاباد گفت: نابودی گروه تروریستی داعش برای ایرانی که هشت سال مقابل تمام دنیا با سربلندی ایستاد، مانند آب خوردن است.

به گزارش یزد رسا، ماموستا ملاقادر سهرابی با رد ادعاهای رسانه های معاند در خصوص قدرت گروه تروریستی داعش گفت: این گروهک آنقدر قدرت ندارد که هر آنچه دلش خواست در منطقه انجام دهد.

وی ادامه داد: متاسفانه ارتش عراق ضعف قابل توجهی در مقابل داعش نشان داد و در حال حاضر کسی مقابل آنها قرار ندارد.

امام جمعه اهل سنت مهاباد تاکید کرد: این گروهک جرأت نگاه چپ به ایران هم ندارند، آنها هیچ وقت به خودشان اجازه نمی دهند که مقابل ارتش و سپاه ایران بایستند، این گروهک در حال حاضر از ضعف ارتش عراق استفاده کرده و برخی پیشروی ها را عاید خود ساخته است.

وی به قدرت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: ما هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم، ایرانی که در مقابل تمام دنیا ایستاد و موفق شد نابودی گروه تروریستی داعش مانند آب خوردن است.

ماموستا سهرابی تصریح کرد: اقتدار و قدرت ارتش و سپاه و ملت جمهوری اسلامی ایران به حدی است که فقط با یک اشاره کوچک می تواند این گروه تروریستی را با خاک یکسان کند، البته نباید دشمن را همیشه حقیر و کوچک شمرد، ما همیشه در مقابل دشمن آماده هستیم.

وی افزود: آمریکا با آن ادعایش اجازه نگاه چپ به ایران را نداده است، چه برسد به داعش که گروهکی بیش نیست، البته همه این گروهک ها از یک چشمه آب می خورد که آن هم آمریکا است، این کشور از یک طرف تهدید و از طرفی دیگر مسلح می کند.

امام جمعه مهاباد گفت: استکبار جهانی به این گروهها اسلحه، پول و دیگر امکانات می دهد تا در کشورهای مختلف به جنایت علیه برادران مسلمان خود بپردازند و دولت های مرکزی را در این کشورها تضعیف کنند.

منبع : اروم نیوز




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 4.0 stars out of 5.