ID : 36566329
امام جمعه بخش مرکزی یزد مطرح کرد

قدرت بخشیدن به رژیم صهیونیستی؛ از اهداف طرح معامله قرن


امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: هدف از طرح معامله قرن از سوی امریکا رسمیت و قدرت بخشیدن به رژیم غاصب صهیونیستی و تضعیف بیشتر فلسطین است.

سید محمد کاظم مدرسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به نزدیک شدن به روز قدس گفت: آخرین جمعه ماه رمضان روز جهانی قدس نامیده شده که  حضور در راهپیمایی این روز از ضروریات شرعی، عقلی، سیاسی و امنیتی است.

وی ادامه داد: حضور در راهپیمایی روز قدس آثار و برکات زیادی دارد از یک طرف شارع ما را امر به معروف و نهی از منکر کرده و چه منکری پست‌تر از جریان غده سرطانی رژیم صهیونیستی است و از طرفی از نظر امنیتی برای ما این موضوع مهم است چرا که اگر مردم در صحنه حضور نداشته باشند دشمن احساس توانایی و قدرت کرده بنابراین از نظر امنیتی این حضور در راهپیمایی جایگاه رفیعی دارد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد تصریح کرد: به لحاظ سیاسی نیز تنها جربانی که ام الفساد منطقه و بشریت است همین غده سرطانی اسرائیل است، که باید برداشته شود بنابراین وظیفه دینی، سیاسی، امنیتی و اخلاقی ما حکم می‌کند که بیش از پیش در صحنه حضور داشته باشیم.

مدرسی با اشاره به  پیگیری طرح معامله قرن توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: هدف از این جریان رسمیت و قدرت بخشیدن به رژیم صهیونیستی و تضعیف بیشتر فلسطین است چرا که امریکا هیچ گاه حرکتی را به نفع فلسطینیان انجام نمی‌دهد.

وی ادامه داد: جنایات رژیم صهیونیستی، کشتار و اسارت گرفتن فلسطینیان، جداسازی خانواده‌ها از یکدیگر به همراه زیر پاگذاشتن مصوبات بین المللی و نقض عهد در دنیای بشری امروز مواردی است که همه به آن واقف هستند و امریکا از آنها چشم پوشی می‌کند و اکنون نیز برای دفاع از غده سرطانی اسرائیلی و حمایت از منافع آن از معامله قرن می‌گویند.

امام جمعه بخش مرکزی تصریح کرد: هدف از طرح معامله قرن در واقع تشکیل اجماعی به سود رژیم غاصب صهیونیست و علیه فلسطین است و به فرموده مقام معظم رهبری تنها مقاومت در برابر این جریانات است که همیشه جواب داده و جواب خواهد داد و این طرح معامله قرن نیز با حمایت امت اسلام مانند طرح‌های دیگر امریکا محکوم به شکست است.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.