ID : 10942711
در حاشیه جشن بزرگ انقلاب در نیر:

قول مساعد فرماندار تفت برای تجهیز مجموعه ورزشی شهدای نیر


فرماندار تفت گفت: در این مکانی که جشن برگزار شده است، وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسب وجود ندارد و مردم برای حضور در چنین مراسماتی دچار سختی و مشقت می شود لذا من قول تجهیز سالن شهدای نیر را به وسایل گرمایشی و سرمایشی می دهم.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح تفت،  فرماندار تفت عصر دیروز در جشن بزرگ انقلاب که در بخش نیر شهرستان تفت برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، به حركت عظيم مردمي در دوران پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران اشاره کرد و گفت: يكي از مهم ترين ويژگي هاي انقلاب اسلامي مشاركت آحاد مردم و اقشار مختلف در پيروزي و موفقيت پيروزي انقلاب است.

 

«محمود زارع رشکوئیه» با تاكيد براهميت توجه به حفظ وجه مردمي جشن هاي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: جشن های مختلفی ویژه ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان برگزار شده که بیشتر با محوریت مردم و ستاد های مردمی بوده است که از همه دست اندر کاران برگزاری این جشن ها تشکر می کنم.

 

وی با بیان اینکه امروز مشکلات مردم این منطقه با حضور آقای جوکار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بررسی شد، تصریح کرد: در جلسه آقای جوکار و روسای ادارات شهرستان تفت با مردم نیر بسیاری از مشکلات بخش بررسی شد که ماحصل این جلسه پیگیری گازرسانی به تمام مناطق بخش بود.

 

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان گفت: در این مکانی که جشن برگزار شده است، وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسب وجود ندارد و مردم برای حضور در چنین مراسماتی دچار سختی و مشقت می شوند لذا من قول تجهیز سالن شهدای نیر به وسایل گرمایشی و سرمایشی را می دهم.

 

امام جمعه نیر هم در این جشن ضمن خیر مقدم به مسئولان به اهداف انقلاب اشاره کرد و بر حفظ و پیشرفت همه جانبه آن تاکید کرد.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.