ID : 1092518
در آستانه شب یلدا؛

قیمت انواع هندوانه در بازار یزد/ مردم تخلفات را به 124 اطلاع دهند


مدیر روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از اعلام هماهنگ قیمت هندوانه در بازار میوه و تره بار در آستانه شب یلدا خبر داد و از شهروندان یزدی خواست تا هرگونه تخلف را به سامانه 124 اطلاع دهند.

سمانه زارع زاده  به مناسبت فرارسیدن شب یلدا و داغ شدن بازار میوه و تره بار در گفتگو با خبرنگار حوزه زنان یزدرسا اظهار داشت: به منظور رفاه حال شهروندان و ممانعت از شوک قیمتی در بازار این سازمان در اقدامی هماهنگ با اتحادیه صنف میوه و تره بار استان حداقل و حد اکثرنرخ مصرف کننده انواع هندوانه بر اساس درجه بندی و کیفیت در بازار از تاریخ 27 آذر اعلام شده است.

وی اعلام کرد: هندوانه خطی کهنه اهواز: هرکیلو گرم 3500 تا 5000 ریال و هندوانه نو میناب : هر کیلو گرم 5500 تا 10000 ریال به فروش می رسد.

وی  رعايت قيمت اعلام شده توسط خرده فروشي ها را الزامي دانست و افزود:  و بازرسان مستقر در سازمان با متخلفان بطور جدي برخورد قانوني مي کنند .

مدیر روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از همشهریان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن 124 سازمان صنعت معدن و تجارت استان تماس حاصل کنند.

زارع زاده تصریح کرد:در آستانه شب یلدا بازرسی و نظارت بر عرضه انواع آجیل ، شیرینی و انواع میوه بویژه هندوانه، نارنگی، انار، پرتقال و سیب که بیشترین میوه مصرفی مردم به شمار می‌رود، توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود..

 وی اظهار داشت: از اولویتهای مهم اجرای این طرح در تنظیم و کنترل بازار لزوم درج قیمت کالا و صدور فاکتور خرید توسط واحدهای صنفی می باشدکه با همکاری مجامع امور صنفی و اداره کل تعزیرات حکومتی در سطح استان به مرحله اجرا در می‌آید

 

 

 

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.