ID : 40811259
رئیس اتحادیه میوه و تره بار یزد:

قیمت گیلاس در میادین یزد کیلویی ۲۲۰ هزار تومان / به قیمت های میادین ۳۰ درصد افزوده می شود


رئیس اتحادیه میوه و تره بار یزد گفت: قیمت میوه در یزد نسبت به استان های همجوار تفاوتی ندارد و تنها هزینه حمل به این نرخ اضافه می شود.

حسین مشرف در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه تنها تفاوت قیمت میوه در استان یزد با استان های همجوار هزینه حمل است اظهار کرد: یزد به جزء برخی میوه های گلخانه ای دیگر خود تولید کننده میوه ای نیست و به همین دلیل از شهرهای دیگر وارد می کند که هزینه حمل به قیمت اضافه می شود.
 
وی ادامه داد: میزان کرایه هم با توجه به مسیر و بعد مسافت شهرهای مختلف متفاوت است و نمی‌توان درصد مشخصی برای آن تعیین کرد.
 
رئیس اتحادیه میوه و تره بار یزد با تاکید بر اینکه میوه های نوبرانه در روزهای ابتدایی که وارد بازار می شوند قیمت های بالایی دارند اما به مرور قیمت ها روند کاهشی پیدا می کند خاطرنشان کرد: در حال حاضر انوع میوه در بازار وجود دارد و تعادل قیمتی نسبتا مناسبی نیز بر بازار حاکم است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
 
رئیس اتحادیه میوه و تره بار یزد با بیان اینکه قیمت موز در سطح میادین میوه و تره بار یزد کیلویی ۶۸ هزار تومان است تصریح کرد: قیمت توت فرنگی کیلویی ۱۰۰ هزارتومان، گیلاس کیلویی ۲۲۰ هزار تومان، زردآلو کیلویی ۴۰ هزار تومان، گوجه سبز کیلویی ۵۰ هزار تومان، طالبی کیلویی ۲۵ هزار تومان است.
 
مشرف با تاکید بر اینکه به قیمت میوه های سر درختی در سطح بازار یزد حدود۳۰ درصد افزوده خواهد شد ابراز کرد: به قیمت میوه های جالیزی در سطح بازار حدود ۲۰ درصد افزوده می شود.
 
انتهای پیام/ک

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.