ID : 37593787
استاندار یزد تأکید کرد

لزوم همت متولیان امر برای حل مشکلات واحدهای تولیدی درگیر تحریم‌


استاندار یزد گفت: برای برون‌رفت از مشکلات واحدهایی که نقش تعیین‌کننده در تولید و اشتغال دارند، باید اقدام جدی شود و لازمه آن این است که در این زمینه دولت و بخش خصوصی تعامل داشته باشند.

به گزارش یزدرسا، محمدعلی طالبی، در جلسه کارگروه مقابله با تحریم، به مشکلات واحدهای تولیدی یزد که از تداوم تحریم‌ها دچار مشکل شده‌اند، اشاره کرد و گفت: تلاش برای حل مشکلات واحدهای تولیدی به ویژه فولاد که تحت اعمال تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته‌اند، باید به صورت جدی مدنظر دست‌اندرکاران امر قرار گیرد.

وی گفت: برای برون‌رفت از مشکلات واحدهایی که نقش تعیین‌کننده در تولید و اشتغال دارند، باید اقدام جدی شود و لازمه آن این است که در این زمینه دولت و بخش خصوصی تعامل داشته باشند.

استاندار یزد افزود: تأمین مواد اولیه واحدها، پیگیری و رفع مشکلات گمرکی و مسائل بانکی از جمله مواردی است که باید در دستور کار باشد و برای رفع آن‌ها نیاز به اقدام است.

طالبی خاطرنشان کرد: برای ایجاد اشتغال که جزو برنامه‌های اصلی دولت در سال رونق تولید است، جهت جلب مشارکت بیشتر بخش خصوصی به همکاری تمام دستگاه‌های ذیربط نیاز است.

وی اضافه کرد: با رونق تولید و ایجاد اشتغال، شاهد تحول و توسعه پایدار در استان یزد خواهیم بود و باید این مسئله راهبردی بیش از پیش جدی گرفته شود.

استاندار یزد تأکید کرد: باید شرایطی فراهم شود که تولیدکنندگان و صنعتگران بتوانند در برابر تحریم‌ها مقاومت کنند و به کار تولید در شرایط سخت ادامه دهند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.