ID : 6804411
امام جمعه خضرآباد در نشست روحانیون اشکذر مطرح کرد

ماه مبارک رمضان، فرصتی طلایی برای تبلیغ دین بصورت ویژه


امام جمعه خضرآباد با بیان اینکه روحانیون باید از هر فرصتی برای تبلیغ دین اسلام استفاده کنند اظهار داشت: فرصت‌های ویژه‌ای هم‌چون ماه مبارک رمضان و محرم‌الحرام زمان‌هایی طلایی برای روحانیت شیعه در طول تاریخ بوده‌اند تا مشغول تبلیغ دین بصورت ویژه شوند.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، امام جمعه خضرآباد در نشست هم اندیشی روحانیون شهرستان اشکذر با بیان اینکه روحانیون باید از هر فرصتی برای تبلیغ دین اسلام استفاده کنند اظهار داشت: فرصت‌های ویژه‌ای هم‌چون ماه مبارک رمضان، محرم‌الحرام، اربعین حسینی، 28 صفر و ایام فاطمیه، زمان‌هایی طلایی برای روحانیت شیعه در طول تاریخ بوده‌اند تا مشغول تبلیغ دین بصورت ویژه شوند.

حجت الاسلام غالبی امام جمعه خضرآباد با اشاره به سهولت امر تبلیغ در دنیای امروز خاطر نشان کرد: روحانی  در قدیم، گاهی یک روحانی چندین روستا را در ایام محرم و رمضان می‌گشت تا فرصت و شرایط تبلیغ دین را پیدا کند و گاهاً بعلت کمبود امکانات با برخوردهای نامناسب نیز روبه‌رو می‌شد، اما علما همه‌ی این مشقت‌ها را تحمل می‌کردند و با این زحمات است که امروز دین به راحتی به دست مردم رسیده است.

وی در پایان افزود: امیدوارم که روحانیون از فرصت به وجود آمده به خوبی استفاده کنند و با بیان مناسب سعی در انتقال مفاهیم اصیل دینی به جامعه را داشته باشند.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.