ID : 37864907
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد:

مباحث عمیق شهید مطهری راهگشای امروز جامعه است


حجت الاسلام گندمی با تاکید بر تبیین سیره شهید مطهری برای آحاد جامعه گفت: این فیلسوف بزرگ در حوزه های مختلف مباحث عمیقی داشته که می تواند راهگشای امروز جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار یزدرسا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی گندمی ظهر امروز در دیدار مربیان تربیتی سپاه الغدیر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به کسب رتبه برتر استان یزد در زمینه قبولی در کنکور برای بیست و ششمین سال متوالی گفت:استان  یزد در حوزه‌های علمی و تربیتی ویژگی‌های خاصی دارد که یزدی ها را متمایز کرده است.

وی با اشاره به این مطلب که سالروز شهادت شهید مطهری در سپاه پاسداران به عنوان هفته عقیدتی سیاسی سپاه نام‌گذاری شده است اظهار داشت: امروز همه جهان تشنه دین است و اگر بخواهیم ایمان و عمل صالح را در ابعاد مختلف داشته باشیم، علم چاشنی حرکت این مسیر است.

حجت الاسلام گندمی با بیان اینکه در دین اسلام هیچ محدودیتی برای کسب علم وجود ندارد ابراز داشت: امروز در حوزه ویروس کرونا کشورهای مدعی علم و پیشرفت در بدترین شرایط قرار گرفته اند و نتوانسته‌اند راهی برای رفع مشکلات خود بیابند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان، تجلیل از خانواده شهدای مربی، نشست فرهنگ مطهر و شناخت فرهنگ شهید مطهری، تجلیل و تقدیر از مربیان نمونه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و غیرحضوری را از جمله برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

وی درپایان با تاکید بر تشریح و تبیین سیره شهید مطهری برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان بیان داشت: این عالم و فیلسوف بزرگ در حوزه های مختلف مباحث عمیقی داشته که می تواند راهگشای بسیاری از مسائل امروز جامعه باشد.

انتهای پیام/ح




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.