ID : 13770957
امام جمعه اشکذر خواستار شد

مبلغین در منابر از آیات و روایات معتبر استفاده کنند


امام جمعه اشکذر با تاکید بر اینکه روحانیون و مبلغین دینی در منابر از راه کتاب و سنت، آیات و روایات معتبر استفاده کنند، خاطر نشان کرد: در این زمینه مقداری ضعف مشاهده می شود که باید از آن مواظبت شود.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، امام جمعه اشکذر در نشستی که به مناسبت اول تیرماه، سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، راه اندازی این نهاد را موجب سازماندهی و ساماندهی امور تبلیغی عنوان کرد و اظهار داشت: در گذشته امور تبلیغی که از سوی روحانیت صورت می گرفت دارای سازو کار مشخص و ساماندهی شده نبود که با شکل گیری این سازمان این مهم تحقق یافت.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" امام جمعه اشکذر با اشاره به اقدامات خوبی که از سوی اداره تبلیغات شهرستان صورت گرفته، یادآور شد: امر تبلیغ و امور فرهنگی دارای ظرفیت های عظیمی است که ما در این را تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

وی کار و تلاش خستگی ناپذیر را رمز رسیدن به این مهم دانست و تاکید کرد: مردم از قشر روحانی انتظار "کار برای خدا" را دارند که این امر باید در رفتار روحانیون هویدا باشد.

وی در ادامه با تاکید بر این نکته که روحانیون و مبلغین دینی در منابر از راه کتاب و سنت، آیات و روایات معتبر و قصص و داستان های معتبر استفاده کنند، خزطر نشان کرد: در این زمینه مقداری ضعف مشاهده می شود که باید از آن مواظبت شود.

امام جمعه اشکذر در آخر مسجد را به عنوان پایگاهی برای روحانیت عنوان کرد و خواستار محوریت مسجد در اجرای برنامه های دینی و فرهنگی شد.

گفتنی است این نشست با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر و جمعی از روحانیون و مبلغین برگزار شد.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.