ID : 33073934
همزمان با ایام دهه فجر؛

مجموعه پردیسان ابرکوه با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح می شود


رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابرکوه، از افتتاح فاز اول پردیسان با حضور معاون رئیس‌جمهور خبر داد.

به گزارش یزدرسا، همزمان با ایام دهه فجر مجموعه پردیسان ابرکوه با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری افتتاح می شود.

مجاهد کرباسی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابرکوه، در خصوص جزئیات این خبر در گفتگو با سرو ابرکوه، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه های گردشگری نقش موثری در معرفی و شناسایی ظرفیت های این حوزه در کل کشور دارد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابرکوه گفت: در همین راستا حضور فعالین حوزه گردشگری و ایجاد غرفه ای به نام ابرکوه در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، در معرفی شهرستان و ظرفیت های بی نظیر آن تأثیر بسزایی داشت.

کرباسی افزود: در این نمایشگاه، ابرکوه مورد توجه بسیاری از دوستداران میراث داخلی و خارجی قرار گرفت و نتیجه آن این شد که دکتر علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، جهت افتتاح طرح پردیسان در ابرکوه حاضر شوند.

وی خاطر نشان کرد: افتتاح فاز اول مجموعه پردیسان شهرستان ابرکوه، صبح شنبه هفته آینده با حضور این مقام مسئول و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.