ID : 8490078

محسن رضایی: بررسی طرح رسیدگی به دارایی مسئولین تا دو جلسه آینده مجمع به پایان می‌رسد


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین افزود: اگر داعش بخواهد بیشتر از یک حدی پیشروی کند، ایران با تمام امکانات از پیشروی آن جلوگیری می‌کند/ ما در مسائل داخلی عراق دخالت نمی‌کنیم.

به گزارش یزدرسا به نقل از «نسیم» محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  در حاشیه مراسم والده آیت الله هاشمی شاهرودی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه عراق خط قرمز ما است و موضع گیری ما درخصوص مسائلی عراق روشن است گفت: اگر داعش بخواهد بیشتر از حدی پیشروی کند ایران با تمام امکانات از پیشروی آن جلوگیری خواهد کرد.


وی با تاکید بر اینکه ما در مسائل داخلی عراق دخالت نمی‌کنیم گفت: درخصوص مسائل داخلی این کشور دولت و مجلس این کشور تصمیم گیری می‌کند و ما در مورد مسائل داخلی آن دخالت نخواهیم کرد.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص موضوع تحقیق و تفحص از دارایی مسئولین که در مجمع است گفت: این مسأله در حال پایان است و چون این موضوع موضوع مهمی است و همه مسئولین کشور را در برمی‌گیرد و باید درباره آن به درستی مشورت شود تا تصمیم درست در این خصوص اتخاذ شود.


رضایی ابراز امیدواری کرد: فکر می‌کنیم در یکی دو جلسه آینده در خصوص این موضوع تصمیم گیری شود.


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما اخیرا در یک برنامه تلویزیونی گفته بودید میرحسین موسوی باید در قبال عملکردش در جنگ پاسخگو باشد اظهار داشت: باید از همه کسانی که در جنگ بودند سوال شود و این ها باید پاسخگو باشند و به سوالات مردم پاسخ دهند.

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.