ID : 13227398
هم زمان با سوم خرداد برگزار شد

محفل انس با قرآن باحضور قاری مصری و«حسن دانش»در امامزاده جعفر (ع) یزد+ تصاویر


هم زمان با سوم خرداد سالروز عملیات آزاد سازی خرمشهر و با حضور حسن دانش نفر اول رشته قرائت مسابقات بین المللی قرآن و همچنین استاد فاروق احمد احمد ضیف از کشور مصر محفل قرآنی باشکوهی در امامزاده...

به گزارش یزد رسا، در ابتدای این برنامه محمد طه پروا قاری نوجوان یزدی به اجرای برنامه پرداخت و سپس حجت الاسلام حسین زارع زاده در رابطه با جایگاه قرآن کریم مطالبی را یادآور شد و افزود: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با قاریان و حافظان شرکت کننده در مسابقات بین المللی جمهوری اسلامی ایران فرمودند انسان باید اهل قرآن باشد.


به گزارش  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه افزود: وقتی خلق و خوی انسان بر اساس قرآن باشد شخص اهل قرآن خواهد شد. وی تلاوت و حفظ قرآن را مقدمه ای برای تدبر در آیات الهی و عمل به آن دانست.

 

زارع زاده همچنین استاد حسن دانش را نمونه ای بارز از تلاش جوانان و قاریان یزدی دانست که پس از 12 سال حضور در عرصه مسابقات سازمان اوقاف توانست برای اولین بار رتبه نخست مسابقات بین المللی جمهوری اسلامی را که بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام است به دست آورد.


اجرای برنامه استاد حاج حسن دانش و همچنین استاد فاروق احمد احمد ضیف از کشور مصراز برنامه های این مراسم بود که با استقبال کم نظیر انبوه حاضران مواجه شد.


اجرای زیبای برنامه همخوانی و تواشیح توسط گروه ثقلین از دیگر برنامه های این محفل قرآنی بود.


گفتنی است این برنامه با حضور ایت آلله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ، چمعی از مدیران و مسئولین استان و علاقه مندان به قرآن کریم و اهل بیت (ع) در تاریخ 3 خرداد ماه 94 در مسجد اعظم امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار شد.






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.