ID : 40163256
سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد خبر داد

محکومیت ۹۸۰ میلیاردی متخلفان در تعزیرات حکومتی استان یزد


مهاجریان‌مقدم سرپرست تعزیرات حکومتی یزد گفت: در سه ماهه امسال متخلفان در حوزه‌های کالا، بهداشت، قاچاق کالا و ... به بیش از ۹۸۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

به گزارش یزدرسا، سیدمحمدمهدی مهاجریان مقدم با تشریح صلاحیت ها و اختیارات جدید سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از زمان اجرای این قانون، رسیدگی به پرونده‌های این حوزه در سازمان تعزیرات حکومتی با اعمال مجازات‌های سنگین و احکام قاطع برای متخلفین دنبال شده که این موضوع تا حدودی اثرات پیشگیرانه داشته است.
 
وی با بیان اینکه مجازات‌های قابل اعمال در تعزیرات حکومتی صرفاً جزای  نقدی نیست، اظهار داشت : در تعزیرات حکومتی محکومیت هایی اعم از تعطیلی واحد، ممهور نمودن مهر تخلف ، ضبط کالا ، توزیع کالاهای احتکار شده و ... صادر می گردد .
 
مهاجریان مقدم با ارائه گزارش عملکرد تعزیرات حکومتی استان در رسیدگی به پرونده‌ها ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال تعزیرات حکومتی استان متخلفان در حوزه‌های کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز را به بیش از ۹۸۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.
 
سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد افزود: از ابتدای سال جاری بیش از چهار هزار و ۵۰۰ پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده که از این تعداد پرونده‌ها، چهارهزار و ۴۰۰ پرونده مختومه شده است.
 
انتهای پیام/



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.