ID : 18581517
بمناسبت دهه فجر؛

مراسم اجرای حرکات رزمی در شهرستان اردکان برگزار شد+تصاویر


به مناسبت دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی، مراسم اجراء حرکات رزمی با حضور جانشین بسیج کشور در شهر اردکان برگزار شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از اردکان گویا؛ به مناسبت ایام الله دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی، گروه سونامی و کاراته صاحب الزمان شهرستان اردکان به اجرای حرکات نمایشی و رزمی پرداختند.

در این مراسم که میرجلیلی جانشین بسیج کشور، احمد شکراللهی رییس اداره ی ورزش و جوانان، ریاست هیأت کاراته حاج علی مصدق ،ریاست تربیت بدنی سپاه پاسدران ابوالفضل طالعی  و شهروندان حضور داشتند گروه سونامی و کاراته صاحب الزمان با مربیگری استاد مهدی واحدیان «مهدی بروسلی» به اجرای حرکات نمایشی و رزمی پرداختند.

ورزشکاران بسیجی و قدرتمند شهر که با مربیگری مهدی واحدیان درخشش و قدرت و توانمندی زیادی را در جهت امر ورزش کسب کرده اند.

میر جلیلی در سخنانی با اشاره به شهدای ورزشکار بسیجی از جمله شهید بخشنده و شهید نکویی از این شهیدان اینگونه یاد کرد: " سلام بر قهرمانانی که مدالشان پلاکشان شد" ورزشکاران رزمی کار بسیجی را به الگو گیری از این شهدا دعوت کرد و با اشاره به روایات متعدد در داشتن بدن ورزیده و قوی، لازمه بسیجیان و جوانان کشور را داشتن روحیه ورزشی دانست.

وی، ورزش را مقدمه جهاد اصغر و جهاد اکبر دانست که  قدرت ورزش باعث می شود که روحیه جهادی شخص بالا برود و برخی ها اعتقاد دارند که ورزش رزمی خشن است و در روحیه افراد تأثیر دارد که بر خلاف تصور این اشخاص ورزش های رزمی کنترل و چابکی را در ورزشکار تقویت و مبارزین پس از ورزش دوستانی وفادار ودر جامعه اشخاص متواضع هستند.

وی با اشاره به برنامه های بسیج کشور در توسعه ورزشهای رزمی بیان داشت،بیش از 3000 سالن فرهنگی و ورزشی را ایجاد نمودیم تا توان قدرت رزم بسیجیان برای دفاع از دین و انقلاب اسلامی بالا ببریم.

وی با اشاره به توانایی بالای ورزشکاران شهرستان توجه بیشتر مسئولین را خواستار شد و به مربیان توصیه کرد، همیشه علم و فن ورزشی روز را فرا بگیرند تا مربیان شایسته با توانمندی بالا در آموزش باشند.

میرجلیلی ایمان به خدا ،وحدت کلمه و اطاعت از رهبری را رمز پیروزی انقلاب دانست ودر پایان با اشاره به 20 بهمن ماه سالروز عملیات غرور آفرین والفجر 8 در رودخانه خروشان اروند از بسیجیان ورزشکار خواست با الگو گیری از شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری در امر سربلندی و افتخار آفرینی وطن اسلامی، بیش از پیش تلاش کنند.

در پایان از ورزشکاران تجلیل شد.

در پایان مراسم میر جلیلی با حضور در کنار پدر بزرگوار مهدی واحدیان از این پدر موفق که فرزندان مذهبی و ورزشکار ومتحصل را تقدیم اجتماع نموده تشکر کرد. 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.