ID : 11084019
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس:

مردم به خوبی در راهپیمایی22بهمن حق خود را درقبال انقلاب اداء کردند؛حالا نوبت مسئولان است


نماینده 5 شهرستان استان یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال خیلی بهتر و متفاوت از سال های گذشته برگزار شد و علت آن درک شرایط حساس توسط مردم ولایی و انقلابی ما بود .

به گزارش یزد رسا، حجت الاسلام والمسلمین " دخیل عباس زارع زاده مهریزی" در گفت و گو با صبح مهریز، ابتدا از حضور حماسی مردم استان و این حوزه انتخابیه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تشکر کرد و افزود: ملت فهیم و با بصیرت در راهپیمایی 22 بهمن امسال به خوبی جواب زیاده خواهی ها و یاوه سرایی های دشمنان و رییس جمهور و دولتمردان آمریکا را دادند .

 

نماینده مرم بافق، بهاباد، خاتم، مهریز و ابرکوه در مجلس اظهار داشت: ملت ایران با مشارکت گسترده خود به دنیا و کفر جهانی نشان دادند که گزینه روی میزشان همان ولایتمداری ٰ ظلم ستیزی  ٰ همدلی ، بصیرت ٰ وفاداری به آرمان های والای انقلاب سال 57 و تسلسیم ناپذیری در برابر یاوه گویی های دشمنان این مرز و بوم است .

 

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس تا کید کرد: مشت محکم ملت و جوانان این کشور در روز 22 بهمن امسال چنان سنگین و سهمکین  بود که تمامی اهداف شوم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا خنثی نمود .

 

زارع زاده افزود: ملت ایران 36 سال است که تمامی فشارها و تحریم ها را با قدرت و درایت خود پشت سرگذاشته اند و قطعا با روحیه انقلابی و با ایستادگی و مقاومت جانانه خود همچنان از اهداف نظام مقدس اسلامی تا پای جان دفاع می کنند .

 

وی اظهار داشت: مردم ما به خوبی در راهپیمایی 22 بهمن حق خود را در قبال انقلاب اسلامی اداء کردند و حالا نویت مسوولان اجرایی است تا با همه وجود برای اجرایی شدن و تحقق اهاداف انقلاب اسلامی ، امام و شهیدان و خواسته های رهبر معظم انقلاب اسلام بکوشند .

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.