ID : 40555515
معاون مرکز بازرسی وزارت اقتصاد:

مردم در میز ارتباطات مردمی باید رفع مشکلاتشان را لمس کنند


سلمانیان، معاون بازرسی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: رفع مشکلات مردم محور برنامه‌های دولت در سفرهای استانی است و مردم در میز ارتباطات مردمی باید رفع مشکلاتشان را لمس کنند.

 به گزارش یزدرسا، مبین سلمانیان در حاشیه برپایی میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه در سفر رئیس‌جمهور به یزد اظهار داشت: با توجه به گستردگی حوزه اقتصاد و مراجعات حضوری مردم باید طوری عمل شود که مردم تکریم شوند و مشکلاتشان نیز حل شود.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه‌ای دور اول سفر ریاست‌ جمهوری، مسائل و مشکلات مردم در این دور از سفر احصاء شده و برای حل آن پیگیری‌های لازم انجام خواهیم داد.

معاون مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد تأکید کرد: معاون وزیر، مدیران‌ کل و تعدادی از کارشناسان حوزه‌های مختلف این وزارتخانه به استان یزد سفر کرده تا با مردم به‌صورت حضوری و چهره به چهره ملاقات کنند.

میز ارتباطات مردمی در اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد برای پاسخگویی به مسائل و‌ مشکلات مردم در حوزه مسائل مالیاتی، گمرکی، بیمه، بانک، اموال تملیکی و بورس طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه ۲۱، ۲۲ و ۲۳  دی‌ماه  از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ دایر است.

انتهای پیام/

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.