ID : 9229596

مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه کشور در یزد برگزار شد


هفته دوم دوازدهمین دوره مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه کشور امروز در یزد در مجتمع سوارکاری صفائیه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار ورزشی یزد رسا، رقابتهای هفته دوم کورس پاییزه با حضور بیش از 50 راس اسب در مجتمع سوارکاری صفاییه یزد با عنوان" جام صندوق حمایت از اسب اصیل عرب" پیگیری شد.
در دور اول و رقابت اسبهای صفر امتیاز نژاد عرب اسبهای گنج بیک (شهداد میر یزد ، یاقوت لرستان)، گیتار تفت ( برفین ، خضرا) و گایار ( برفین ، سوسن ) به ترتیب اول تا سوم شدند.
دور دوم رقابت اسبهای نژاد دوخون و با امتیاز هندیکاپ بود که یزدا(دودی ، گلناز) ، الکس( چکید ، کاریستاز) و ایلشن ( آرنولد ، گلشن) به ترتیب توانستند زودتر از سایر رقبا از خط پایان بگذرند.
دور سوم رقابت تنگاتنگ اسبهای 2 تا 6 امتیاز نژاد عرب بود که گلوله اشکذر ( خیام رفیع، خرامان آذر) گوی سبقت را از سایر رقبا ربود و پس از آن اسبهای کریستین بوتراب ( لجند ، دیور) و گل اندام میر یزد ( برفین ، بی بی بلبک) دوم و سوم شدند.
رقابتهای دور چهارم نیز مابین اسبهای 8 تا 16 امتیاز نژاد عرب بود که اسبهای لرد شاه منصوری( منیرالزبیر ، شهره آتش) ، فرزان خان( برفین ، جاسمه ) و گل پسر ( براری، مدائن) عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
اما دور نهایی رقابتی دیدنی و فوق العاده پر هیجان و جذاب ما بین اسبهای امتیاز هندیکاپ نژاد عرب بود که گرین لرستان( توحید و خاطره گوانجی) با کورسی دیدنی و با پیشتازی قاطع قهرمان شد. پس از آن کاوه ( اسد ، رومین) دوم شد و شیرخان ( مبارک ، واویلا ) به مقام سوم رسید.
در پایان به چابکسواران برتر بالغ بر دویست و پنجاه میلیون ریال جایزه نقدی اهدا گردید.
شایان ذکر است این رقابتها دو هفته دیگر نیز ادامه خواهد داشت.



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.