ID : 27353944
با حضور 100 نفر از ورزشکاران دختر از سراسر استان یزد؛

مسابقات استعدادیابی آمادگی جسمانی و دومیدانی در یزد برگزار شد


این مسابقات با شرکت 100 نفر از ورزشکاران دختر از سراسر استان در یزد برگزار شد و 20 نفر نیز از ورزشکاران مهریزی در این مسابقات حضور داشتند.

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح مهریز؛ جورابي، نايب رئيس هيأت دوچرخه سواري یزد گفت: فاطمه ترکی و مرضیه علی ماندگاری هر دو در رده سنی اول و چهارم موفق به کسب رتبه سوم در مسابقات استعدادیابی دو و آمادگی جسمانی در شهرستان یزد شدند.

این مسابقات صبح امروز 14 اسفندماه در سالن شهید صدوقی یزد برگزار و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات و در گروه سنی اول، سمیرا کرعلی الله آباد به مقام برتری دست یافت و زهرا حفظی و نگین ترکی به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رده سنی دوم شیرین اخوان،  فهیمه خوشنویس و حمیده کریمی به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی سوم، غزاله زارع، فاطمه شکوهی و رقیه زارع رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در  رده سنی چهارم نیز عناوین اول تا سوم به فاطمه مجبوری، الهام رحمانی و مرضیه علی ماندگاری رسید.

در بخش تیمی نیز تیم های دومیدانی، بهکاپ و بدمینتون در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

در پایان این مسابقات و در مراسمی، با حضور داود فتح آبادی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد ، آزاده دهقان، مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان ، نفیسه وخشوزی مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جونان شهرستان یزد، سیدعربی، رئیس هیأت ورزش های همگانی شهرستان یزد و جورابي، نايب رئیس بانوان دوچرخه سواري و هیأت های ورزشی شهرستان یزد از نفرات و تیم های برتر شرکت کننده در این رقابت ها تجلیل به عمل آمد. 

گفتنی است؛ در پایان این مراسم، از هیأت های ورزشی برتر شهرستان یزد نیز تجلیل شد.

 

عکس: علی عقیلی

انتهای پیام/ج




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.