ID : 15668481
سخنگوی شورای شهر بافق:

مسئله مجوز گندله ابویی بالاخره حل شد/تخلیه قسمت هایی از دودکش گندله سه چاهون


محمد عباسی گفت:تنها قسمت هایی از دود کش این طرح در محل اجرا تخلیه شده که طبق صحبتهای مهندسین پروژه تا آبان ماه نصب آن تمام خواهد شد وکار انبار داشت وبرداشت وکوره آغاز خواهد شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از بافق خبر، محمد عباسی سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق در مورد جلسه امروز صبح اعضای کارگروه پیگری مطالبات مردم گفت:این جلسه صبح امروز در دفتر فرماندار بافق با حضور اعضای کارگروه تشکیل شد .

وی در خصوص مصوبات جلسه  بیان داشت:چون مجوز گندله ابویی حل شده است قرار شد در جلسه بعدی از وی دعوت تا ضمن حضور در جلسه کارگروه  مسائل ومشکلات موجود در فولاد بافق را مطرح کند.

عباسی گفت:در مورد پروژه فولاد اسفنجی که قرار است توسط سنگ آهن فلات مرکزی احداث شود مرشد زاده مدیر عامل آن مجموعه طی گزارشی روند برگزاری مناقصه آن را بیان کرد که  از بین ۲۰ پیمانکار شرکت کننده در مناقصه آبان ماه سال جاری پیمانکار پروژه  مشخص خواهد شد.

وی افزود از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه تامین خوراک صنایع جوار معدنی شهرستان بود که مدیر عامل سنگ آهن چغارت وفلات مرکزی ودیگر آنومالی های منطقه و مسولین شهرستان همکاری کنند وطبق قول کرباسیان در مورد خوراک این صنایع با جدیت پیگری شود.

در مورد تامین خوراک مقرر شده باپیگری فرماندار شهرستان تدابیری اتخاذ شود تا جزء خواستهای شهرستان مطرح  و به مصوبه هیت دولت برسد.

این عضو کارگروه افزود : در ادامه اعضای کارگروه از روند پیشرفت پروژه گندله سازی سه چاهون بازدید کردند . تنها قسمت هایی از دود کش این طرح در محل اجرا تخلیه شده که طبق صحبتهای مهندسین پروژه تا آبان ماه نصب آن تمام خواهد شد وکار انبار داشت وبرداشت وکوره آغاز خواهد شد.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.