ID : 35432194
عضو شورای شهر یزد:

مسئولان استان با قاطعیت موضوع تعرض مداوم به خط انتقال آب یزد را پیگیری کنند


عضو شورای شهر یزد در واکنش به تعرض چندین باره به تاسیسات خط انتقال آب به یزد گفت: از مسئولان مرتبط و مخصوصا نمایندگان استان انتظار می‌رود که به صورت مستقیم و جدی در این خصوص وارد شوند و از حق مردم یزد دفاع کنند.

محسن ابوترابی در گفتگو با یزد رسا، در واکنش به تعرض چندین باره به تاسیسات خط انتقال آب به یزد گفت: از مسئولان مرتبط و مخصوصا نمایندگان استان انتظار می‌رود که به صورت مستقیم و جدی در این خصوص وارد شوند و از حق مردم یزد دفاع کنند.

وی با بیان اینکه نمایندگان استان درمجلس در موضوع خرابی تاسیسات انتقال آب به صورت خیلی منفعل وارد شدند، ادامه داد: با وجود تلاش‌هایی که در این زمینه انجام شده با این حال از نماینده ولی فقیه در استان نیز در خواست داریم که جدی‌تر وارد شوند واز مسئولان بالا درخواست کنند، اینگونه نباید باشد که هر روز شاهد این اتفاق باشیم و هیچ کس جوابگو نباشد.

عضو شورای شهر یزد با بیان اینکه این تعرضات به خط انتقال آب یزد بر امنیت عمومی و کشوری نیز تاثیر دارد، افزود: موضوع بدگمانی، سوء تفاهم‌ها، اختلاف و .. از مسائل حاشیه‌ای این خرابکاری است واقعیت این است که حق بیت المال در حال تضییع است و باید هر بار از بیت المال هزینه کرد.

ابوترابی گفت: با وضعیت و خرابکاری‌هایی که ایجاد می‌شود به نظر می‌رسد برخی مسئولان استان اصفهان خودشان به دنبال دامن زدن به یک سری مسائل هستند و این جای تاسف دارد،  مردم یزد در اوج نجابتی که دارند مطالبه‌گر هستند و از مسئولان استان می‌خواهند که با قاطعیت و تدبیر در این مسئله وارد شوند تا علاوه بر اینکه حق و حقوق مردم یزد ضایع نشود این اتفاقات مورد سوء استفاده دشمن نیز قرار نگیرد.

وی با بیان اینکه واقعا در خصوص آب استان کوتاهی می‌شود، تصریح کرد: شاهد هستیم که دائما به خط انتقالی آب تعرض می‌شود و نمایندگان مجلس که در واقع نمایندگان مردم در سطح کلان هستند باید در مجلس، وزارتخانه و ... به صورت جدی پیگیر این موضوع باشند چرا که رفتار منفعلانه کم کم ما را دچار مشکل خواهد کرد.

عضو شورای شهر یزد تاکید کرد: برای مردم استان یزد این تعرضات هر روزه قابل قبول نیست و به نظر مسئولان اصفهان در ظاهر برخورد دیگری دارند. باید امنیت خط انتقال آب به یزد حفظ شود و دائم شاهد این تعرضات نباشیم.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.