ID : 8572699
امام جمعه بخش بهمن تاکید کرد؛

مسئولین نیروهای بی تجربه خود را در بخش های محروم آزمایش نکنند


امام جمعه مهردشت: مسئولین عزیز دقت کنند که نیروهای بی تجربه و نوپای خود را در این بخش محروم آزمایش نکنند و بدانند اگر مسئولی هم نصب می شود باید علاوه بر تجربه وکاردان بودن رهرو ولایت و دلسوز مردم باشد.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن با توجه به اهمیت خانواده و پایه های استحکام آن اظهار داشت: ملاک های ازدواج تنها زیبایی، ثروت، پست و مقام نیست بلکه مهم دین و اخلاق است. فقر و بیچارگی هرگز نباید مانع امر ازدواج شود که خداوند از خزانه بيكرانش آنان را بى نياز مى سازد.
خطیب جمعه بخش بهمن افزود: انسانی که سرمایه، علم، پست و مقام داشته باشد اما ارزشی برای خانواده اش قائل نباشد هیچ فایده ای ندارد. خانواده ها توجه بیشتری به جوانان داشته باشند و موانع ازدواج رابرایشان برطرف کنند.
حجت الاسلام علیزاده به فضیلت روز عرفه و عید قربان اشاره کرد و گفت: هیچ عمل صالحی محبوب تر از اعمال دهه اول ذی الحجه نیست، حتی جهاد در راه خدا. بعد از شب های قدر بهترین فرصت روز عرفه است.
علیزاده ضمن تبریک روز نیروی انتظامی به نیروی خدوم و پر تلاش این مجموعه گفت: نیروی انتظامی مجموعه ای گسترده با وظایف فراوان است که در مسیر ایجاد امنیت و آرامش اجتماعی و مبارزه با عناصر فساد کوششی بی وقفه دارد.
وی اقتدار، دقت و مراقبت در انجام وظایف قانونی، دفاع از ارزش های اسلامی را از مهمترین وظایف نیروی انتظامی برشمرد.
امام جمعه شهر مهردشت با توجه به نیاز انسان در امنیت، عدالت و رفاه از مسئولین نیروی انتظامی منطقه خواست تا نسبت به سرقت احشام جدی تر اقدام کنند.
علیزاده تاکید کرد: مسئولین عزیز دقت کنند که نیروهای بی تجربه و نوپای خود را در این بخش محروم آزمایش نکنند و بدانند این پست و مقام ماندگار نخواهد بود. خدمت به مردم و نظام خصوصا خدمت به ولایت ماندگار و ارزشمند خواهد بود. اگر مسئولی هم نصب می شود باید علاوه بر تجربه وکاردان بودن رهرو ولایت و دلسوز مردم باشد.
وی در پایان به تشکیل ستاد نماز جمعه نیز اشاره کرد و گفت: مسئول ستاد حجت الاسلام احمد محمدی است و در آینده اعضاء ستاد هم معرفی خواهند شد.
انتهای پیام/ ع ب




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.