ID : 21854035
مدیر توزیع برق اشکذر:

مصرف برق اشکذر بیش از سرانه سایر شهرستان ها است/ مصرف 90 درصدی انرژی در بخش صنعتی و کشاورزی


مدیر توزیع برق شهرستان اشکذر با اشاره به مصرف بیش از سرانه برق در این شهرستان نسبت به سایر شهرستان های استان یزد اظهار داشت: آمار مصرف انرژی های مختلف اعم از برق ، گاز و آب در شهرستان اشکذر بیش از سرانه سایر شهرستان ها نسبت به جمعیت است.

به گزارش یزدرسا به نقل از نسیم صادق، مدیر توزیع برق شهرستان اشکذر با اشاره به مصرف بیش از سرانه برق در این شهرستان نسبت به سایر شهرستان های استان یزد اظهار داشت: آمار مصرف انرژی های مختلف اعم از برق ، گاز و آب در شهرستان اشکذر بیش از سرانه سایر شهرستان ها نسبت به جمعیت است.

"ابوالفضل ماندگاری" مدیر توزیع برق شهرستان اشکذر با بیان اینکه با آغاز تابستان و نیاز به وسایل سرمایشی فصل پیک مصرف برق هم شروع می‌شود، ادامه داد: هفته گذشته روز شنبه در دمای 54 درجه استان یزد بالاترین پیک مصرف ثبت شد که بالاترین درصد مصرف برق هم مربوط به وسایل سرمایشی بوده است.

وی گفت: بیش از 90 درصد از انرژی برق این شهرستان در حوزه صنعتی و کشاورزی و بقیه در حوزه های خانگی ، عمومی و تجاری مصرف می شود.

وی ادامه داد: هر یک از مشترکان در زمان اوج مصرف به اندازه یک لامپ 100 یا کاهش چند درصدی استفاده از دستگاه‌ها و لوازم سرمایشی،‌ کمتر استفاده کنند مشکلی در تامین برق پایدار وجود نخواهد داشت.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.