ID : 9690006
مشاوروزیرنیرو درامورایثارگران:

موازنه امنیت درمنطقه حاصل رویش های حزب‌الله است/ رسالت بسیج همیاری و همدلی مردم درعرصه های فرهنگی است


مشاوروزیرنیرو درامورایثارگران بابیان اینکه مرز ایران اسلامی در دنیا فراتر از مرزبندی‌های کنونی توسط انگلیسی‌ها است گفت: یقیناً در جنگ احتمالی با استکبارملت ایران درمقابل متحدینش در اقلیت است.

به گزارش یزدرسا؛ مشاوروزیرنیرو درامورایثارگران بابیان اینکه مرز ایران اسلامی در دنیا  فراتر از مرزبندی‌های کنونی توسط انگلیسی‌ها است اظهار داشت: یقیناً در جنگ احتمالی با استکبارملت ایران درمقابل متحدینش در اقلیت است.


سردار ابراهیم راحمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه  بسیج قبل از ورود به مباحث اقتصادی و رزمی باید در مباحث فرهنگی وارد شود گفت: بسیج  عملکرد بالایی در جنگ داشت  و با تشکیلاتی منسجم اقداماتی بزرگی را در طول هشت سال دفاع مقدس انجام داد.


وی با اشاره به اولویت حضور فراگیر بسیجیان در عرصه‌های فرهنگی بیان کرد: رسالت امروز بسیج  همدل کردن مردم در برپایی حلقه‌های صالحین، اردوهای راهیان نور، نمایشگاه بصیرتی عترت و ائمه هداء، و دیگر مباحث فرهنگی است.


فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو بابیان اینکه نبرد فرهنگی با انقلاب امام حسین «ع » در تسخیر سنگرهای دنیا تداوم خواهد داشت افزود: در تمامی کشورهای دنیا به‌ویژه  کشورهای محروم،  عزاداری محرم با شور بسیاری برگزارمی شود.


وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی به‌عنوان تحول بزرگ تاریخی با ریزش‌ها و رویش‌هایی همراه بوده ادامه داد: عواملی از قبیل پویایی فرهنگی، گسترش فرهنگ ناب محمدی  و همچنین بیداری اسلامی در کشورهای منطقه بازتولید رویش‌های موجود نظام اسلامی است.


سردار ابراهیم راحمی بیان کرد: سران فتنه امام راحل را از منظر خودشان تعریف می‌کنند اما نمی‌توانند تعاریف خود را با امام وقت مقام معظم رهبری تنظیم کنند چراکه آنان خصلت بصیرت بی‌بهره‌اند.


وی تبیین رفتار ائمه دستورات قران کریم را مختص ولی‌فقیه حاضر دانست و تصریح کرد: یک بسیجی بایستی با بصیرت کامل، عمل به‌موقع و خلوص پاک خود را پیرو دستورات امام و ولی‌فقیه زمان وفق دهد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو بابیان اینکه آمریکایی‌ها امروز موازنه قدرت را به موازنه خشونت بدل کردند ابراز داشت: دشمنان با فضاسازی جریانات باطل درکنش با بیداری مردم منطقه می‌پردازند چراکه از تسخیر دنیا با موج بیداری اسلامی واهمه دارند.

سردارابراهیم راحمی بابیان اینکه مریدان حضرت امام در منطقه، ناممکن‌ها را در میان بردن توطئه استکباری ممکن کردند  افزود: اگرچه اسرائیل در جنگ سی‌وسه روز اردوگاه چند هزارنفری را بنا کرد اما مریدان حضرت امام  با مقاومت خود آنان را به‌گونه‌ای به ذلت کشیدند که آنان از پایگاه هایشان فرار کردند.


وی بابیان اینکه گروه مقاومت حزب‌الله، تمامی ادیان در منطقه را با تفکر حزب‌اللهی در مقابل صهیونیست گرد هم آورده است  تأکید کرد: حزب‌الله موازنه امنیت در منطقه را فراهم کرد به‌گونه‌ای که امروز استخوانی در گلو و خواری در چشم دشمنان اسلامی‌شده است.


سردار ابراهیم راحمی بابیان اینکه آمریکا و اسرائیل هرگز نمی‌توانند در مقابل ملت پرعظمت ایران با ایستند بیان کرد: آنان همواره وحشت دارند چراکه نتوانستند از گروه‌های کوچک ایران در منطقه عبور کنند.


فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو با بیان اینکه تفکر ایران اسلامی از پشتیبانی ملت جهان برخورداراست اضافه کرد: پنجاه‌هزارنیروی مسلح حامی ایران در منطقه وجود دارد و این رویش‌ها در منطقه با تفکر حزب‌اللهی است که  تمام مردم و گروه‌های مختلف را با خود همراه کرده است.


گفتنی است همایش مسئولین فرهنگی، اجتماعی، اردویی قران و عترت  دررده‌های بسیج صنعت آب و برق کشور با محوریت  تعامل و هماهنگی میان واحدها بسیج فرهنگی و فعالیت کارگروه‌هایی  در ابعاد اجتماعی و سبک زندگی ، فرهنگی و جنگ نرم، اردویی و راهیان نور برگزار شد.


شایان ذکر است همایش مسئولین فرهنگی ،اجتماعی ،اردویی عترت رده‌های بسیج صنعت آب برق کشور با حضور حجت الاسلام سیدکاظم مدرسی امام جمعه مردم محمدآباد یزد، سردار ابراهیم راحمی مشاور وزیر درامورایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو ، محمدرضا حاجی شریفی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت نیرو و همچنین مدیران عامل صنعت آب وبرق استان یزد با همکاری شورای هماهنگی بسیج صنعت آب وبرق استان یزد در سالن اجتماعات شرکت آب منطقه‌ای یزد برگزارشد.

 

 

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.