ID : 20506872
گفتگوی سردار فرهنگ دوست به مناسبت روز پاسدار با یزد رسا:

موفقیت در جنگ سوریه ثمره تجربیات دفاع مقدس است/ مهر تائید رهبری درمسیر سپاه


یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس سبب شده که امروز جنگیدن در سوریه به مراتب آسانتر باشد.

رئیس سابق بنیاد شهید استان یزد درگفتگو با خبرنگار یزد رسا ضمن تبريك ايام خجسته شعبانيه و بخصوص روز ميلاد ابي عبد الله (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: اين روز توسط بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران روز پاسدار نامگذاري شد و دليل نامگذاري اين مناسبت در حركت حضرت امام حسين (ع) در دفاع از دين جد خود نهفته است و حضرت امام (ره) با اين نگاه كه بزرگ پاسدار دين اسلام حضرت امام حسين (ع) مي باشند نسبت به اين نامگذاري اقدام نمودند .

 حفظ انقلاب؛ اولویت اصلی پاسداران و سپاه است

سردار محمد مهدی فرهنگ دوست سه اصل توکل به خداوند، توسل به ائمه معصومین (ع) و ولایت پذیری را به عنوان عوامل پیروزی در دفاع مقدس و تداوم بخشی به انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: متاسفانه بسیاری از کارهایی که امروزه به اسم ائمه و اهل بیت (ع) توسط  مسلمانان انجام می شود، خرافات و بدعت است و آن چیزی نیست که ما در جبهه های دفاع مقدس شاهد آن بودیم.

یادگار هشت سال دفاع مقدس در ادامه با اشاره به اینکه در طول جنگ تحمیلی، فرماندهان و رزمندگان همواره گوش به فرمان امام راحل بودند بیان کرد: ولایت پذیری یکی از رمزهای موفقیت رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل بود.

موفقیعت در جنگ سوریه ثمره تجربیات دفاع مقدس است

وی با بیان اینکه حفظ انقلاب باید اولویت اصلی پاسداران و سپاه باشد گفت: انشاء الله بتوانيم با جمع آوري و دسته بندي اسناد و مدارك دوران دفاع مقدس و جمع آوري ناگفته هاي رزمندگان اسلام اين صحيفه نوراني را براي بهره برداري و استفاده آيندگان آماده نمائيم.

وی تصریح کرد: استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس سبب شده که امروز جنگیدن در سوریه به مراتب آسانتر باشد.

مسئول حفظ آثار سپاه الغدیر استان یزد به ضرورت‌های تأسیس سپاه اشاره کرد و افزود: بنا به دستور امام (ره)، سپاه‌های مختلف برای حفظ انضباط در شهرها و روستاها، جلوگیری از تحریک و توطئه، جلوگیری از خراب‌کاری در مؤسسات دولتی و ملی و مراکز عمومی و سفارتخانه‌ها، جلوگیری از رسوخ عناصر فرصت‌طلب و ضدانقلابی در داخل صفوف مردم، اجرای دستور دولت موقت و اجرای احکام دادگاه‌های فوق‌العاده‌ی اسلامی تشکیل شد.

وی تاکید کرد: هرجای که در آن مهر تائید رهبری خورده باشد بی شک مسیر سپاه آنجا هست.

سردار فرهنگ دوست با بیان اینکه پس از انقلاب سپاه پاسداران  با بکارگیری نیروهای جوان و مستعد و وفادار به نظام و انقلاب به نمایش گذاشت و در عرصه 8 سال دفاع مقدس کاری کردند که دنیا متحیر شد اذعان کرد: اگر اینگونه مدیریت و خواستن در راستای اقتصاد مقاومتی بکار گرفته شود قطعا به نتایج شگرفی دست خواهیم یافت.
 

انتهای پیام/ ه*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.