ID : 33595575

نخستین جلسه شورای اداری شهرستان با حضور فرماندارجدید بهاباد برگزار شد


نخستین جلسه شورای اداری شهرستان بهاباد به ریاست فرماندار جدید و با حضور امام جمعه ، بخشداران بخش مرکزی و آسفیچ و اعضای شورای اداری به یاد شهید محمد اسماعیلی در سالن فرمانداری بهاباد برگزار شد .

به گزارش یزدرسا؛ به نقل از بهاباد نیوز، نخستین جلسه شورای اداری شهرستان بهاباد به ریاست فرماندار جدید و با حضور امام جمعه ، بخشداران بخش مرکزی و آسفیچ و اعضای شورای اداری  به یاد شهید محمد اسماعیلی در سالن فرمانداری بهاباد برگزار شد .

فرماندار شهرستان بهاباد درجلسه شورای اداری بهاباد با توجه به فرآیند ارزیابی عملکرد مدیران توسط سازمان اداری و استخدامی کشور جهت ارائه خدمات مطلوب به میهمانان نوروزی و گردشگران تاکید کرد وگفت : مسئولان ودستگاه های ذیربط بهترین خدمات را به گردشگران و مسافران نوروزی ارائه دهند تا با سفری خوش بهاباد را ترک کنند .

 محمد مهدی خانی زاده با بیان اینکه جلسات فرمانداری بهاباد هر بار با نام یک شهید از شهرستان مزین می شود  تاکید کرد : این جلسه به یاد شهید "محمد اسماعیلی" تنها شهید روستای دهنوملااسماعیل برگزار شد از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل به عمل آمد.

خانی زاده  با اشاره به ارسال برنامه های کوتاه مدت تا بلند مدت ادارات با بیان تذکراتی نسبت به برنامه های ارسالی مسئولین ادارات تاکید کرد و خواستار توجه بیشتر به خدمت رسانی به مردم شد.

درادامه این جلسه حجة الاسلام والمسلمین بشکانی امام جمعه بهاباد در خصوص بالا بردن راندمان کاری برنامه های ادارات با داشتن طرح و برنامه، وظیفه مسئولین نسبت به حقوق شهروندان و توسعه فرهنگی شهرستان مطالبی بیان داشت و تاکید کرد : مسئولان باید خدمت بی منت را سر لوحه کار خود قرار دهند

برگزاری نمایشگاه بهاره، تأمین و نظارت بر عرضه کالاهای پرمصرف، تشدید بازرسی از اصناف، مسائل مربوط به اشتغالزایی و پرداخت تسهیلات در این زمینه، اقامه نماز و وضعیت نمازخانه های مدارس و ادارات، مسائل مربوط به گردشگری، پیگیری مشکلات و نیازهای شهرستان توسط مسئولین ادارات در ادارات کل استان از برخی مواردی بود که فرماندار مطرح و بر آنها تأکید نمود.

اعطای ابلاغ مسئولین کمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان و همچنین معرفی "علیرضا کاظمی" به عنوان مسئول حوزه مقاومت بسیج ادارات امام خامنه ای بهاباد از دیگر برنامه های این جلسه بود.

انتهای پیام /




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.