ID : 14581350
با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه؛

نخستین نشست استانی طرح «کتاب‌خوان» در یزد برگزار می‌شود


کارشناس فرهنگی و مطالعه مفید اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد از برگزاری نخستین نشست استانی طرح ملی کتاب‌خوان این استان، در روز 25 مردادماه 94 خبر داد.

نبه گزارش یزد رسا؛ نخستین نشست استانی طرح کتاب‌خوان در یزد برگزار می‌شود


کارشناس فرهنگی و مطالعه مفید اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد از برگزاری نخستین نشست استانی طرح ملی کتاب‌خوان این استان، در روز 25 مردادماه 94 خبر داد.
"مهدیه السادات حسینی مطلق" در این خصوص گفت: در راستای برگزاری نشست‌های ملی و استانی طرح "کتاب‌خوان" در سراسر کشور، اولین نشست استانی این طرح در استان یزد روز 25 مرداد به میزبانی کتابخانه عمومی مشارکتی "امام‌زاده سید جعفر" یزد برگزار می‌شود.


وی تصریح کرد: در این سلسله نشست‌ها که به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌شود، کتابداران، نویسندگان، فعالان فرهنگی، اهالی رسانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و همه علاقه‌مندان به کتابخوانی، به معرفی کتاب‌های موردنظر خود می‌پردازند.
حسینی مطلق ادامه داد: در این جلسات که در فضایی صمیمی و با محوریت کتاب برگزار می‌شود، فرد شرکت‌کننده تجربیات مطالعاتی خود برای استفاده سایر علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک می‌گذارد.


کارشناس فرهنگی و مطالعه مفید اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد با اشاره به اینکه همه علاقه‌مندان به کتاب و مطالعه در هر سن و جایگاهی می‌توانند در این نشست‌ها شرکت کنند، بیان داشت: علاقه‌مندان به شرکت در نشست‌های طرح کتاب‌خوان می‌توانند با مراجعه به پورتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به آدرس www.yazdpl.ir در بخش "ثبت‌نام طرح کتاب‌خوان" مشخصات فردی و اطلاعات کتاب موردنظر خود را ارسال کنند تا در اولویت شرکت در این این طرح قرار گیرند.

منبع:نهاد کتابخانه یزد
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.