ID : 9251940
واکنش سردار فتوحی به دروغ پردازی بی اساس در خصوص امام(ره)

نسل امروز دروغ پردازی برخی جریانات خاص در خصوص ولایت فقیه را باور نمی کند/مسئولین و مردم ساکت ننشینند


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت:نسل امروز این دروغ پردازی برخی از اطلاح طلبان تندرو در مهریز باور نمی کند، همه مردم و مسئولین باید در مقابل چنین اظهارات سخیفی موضع بگیرند تا از این جریانی که در حال گسترش است جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار یزد رسا، سردار اکبر فتوحی صبح دیروز در حاشیه مراسم درس هایی از قرآن در سازمان تبلیغات اسلامی گفت: یکی از افراد تندرو که سابقه نمایندگی مجلس را هم دارد، اخیرا در مهریز به منبر رفته و در اظهارات سخیف خود ادعا کرده است وقتی امام از پاریس به قم آمدند اسمی از ولایت فقیه نبردند و دنبال حکومت و ولایت فقیه  نبودند! و بعد از آن عده‌ای متنی را به مجلس آوردند و ولایت فقیه را تصویب کردند!

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: این فرد گفته است در ادامه عده‌ای خدمت امام در قم رفته  و به ایشان گفته اند که شما ولی فقیه هستید. و سپس ایشان را به تهران برده و گرفتار کردند!

سردار فتوحی با تأکید بر اصل ولایت فقیه اظهار داشت: ادعاهای این فرد در حالی است که امام (ره) پس از بازگشت به وطن، و در نخستین نطق خود در بهشت زهرا(س) فرمودند:  من حکومت تشکیل  می دهم و در دهن این دولت می زنم.

فرمانده سپاه الغدیر ادامه داد: مگر امام(ره)  کتاب ولایت فقیه را در چه سالی نوشتند؟ 

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه جریانی در کشور فعال شده که  چنین افرادی را به استان ها و مراکز مختلف می فرستند تا ولایت فقیه را زیر سؤال ببرند.

سردار فتوحی در پایان اظهار داشت: نسل امروز این دروغ پردازی‌های برخی از اصلاح طلبان تندرو را باور نمی کند؛ همه مردم و مسئولین باید در مقابل چنین اظهارات سخیفی موضع بگیرند تا  از این جریانی که در حال گسترش است جلوگیری شود.




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.