ID : 11023037
آمادگی مردم و مسئولان تفت برای خلق حماسه ای دیگر؛

نسل سوم انقلاب مصمم تر از نسل های اول و دوم است/ یکصدا می گوییم ملت ایران زیر بار زور نمی رود


مردم تفت همنوا با سراسر کشور با حضور پر شور و شعور به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک خواهند گفت.

به گزارش یزدرسا؛ یوم الله 22 بهمن سال 93، حال و هوای متفاوتی به خود گرفته است؛ حال و هوایی ضداستکباری، ضدآمریکایی، استقلال طلبانه و با هدف واردکردن ضربه متقابل به کسانی که می خواهند ملت بزرگ ایران را تحقیر کنند.

راهپیمایی های روز 22 بهمن طی سال های پس از انقلاب، علاوه بر بزرگداشت پیروزی ملت بر نوکر آمریکا و غرب در ایران، نوعی اعلام موضع ملی و عمومی در برابر تحولات شکل گرفته در عرصه سیاسی کشور هم هست.

بر این اساس خبرنگار صبح تفت به میان اقشار مختلف مردم رفت و از حال و هوای راهپیمایی پرسید.

دهقانی، دانشجوی تفتی گفت: من با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن به همه دنیا نشان می دهم که نسل سوم انقلاب اسلامی ایران مصمم تر از نسل های اول و دوم است.

 

زارع، نانوای تفتی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را ضروری دانست و گفت: 22 بهمن همه می آییم تا بگوییم ما هر چه از عمر این انقلاب بگذرد مصمم تر می شویم.

 

رضایی نژاد، دانش آموز تفتی هم گفت: می آیم در راهپیمایی تا بگویم مرگ بر آمریکا و به همه نشان ملت ایران زیر بار زور نمی رود.

 

مسئولان شهرستان تفت هم ضمن اعلام آمادگی خود و همکارانشان برای شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن، مردم را نیز از کوچک و بزرگ، زن و مرد به حضور باشکوه و پررنگ در این راهپیمایی دعوت کردند.

 

شهردار تفت اظهار داشت: مردم ولایت مدار و انقلابی تفت همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و آغاز سی و هفتمین فجر انقلاب مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده این انقلاب خواهند زد.

 

فرماندار تفت با بیان اینکه روز 22 بهمن روز تجدید میثاق مردم با آرمان های انقلاب است، گفت: مردم تفت همنوا با سراسر کشور با حضور پر شور و شعور به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک خواهند گفت.

 

امام جمعه تفت هم اظهار داشت: شرکت پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن می تواند تمامی توطئه های دشمنان را که در طول این سی و شش سال ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی کردند نقش بر آب کند.

حجت الاسلام غفوری با دعوت از تمام اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: ما با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن به دشمن ثابت خواهیم کرد که هر چه تلاش کند نمی تواند با ملت بزرگ ایران مقابله کند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تفت اذعان داشت: هماهنگونه که امام فرمود انقلاب ما انفجار نور بود این انقلاب حفظ تداوم خون شهداست. ما مسئولان و مردم وظیفه داریم در راهپیمایی 22 بهمن برای پاسخ دندان شکن به استکبار جهانی با تمام قوا شرکت کنیم.

 

کسبه و اصناف تفت هم در بیانیه ای با اعلام حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن، شرکت در این راهپیمایی را وظیفه شرعی و قانونی و عرفی دانستند.

 

بسیج طلاب و روحانیون شهرستان تفت با تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از تمام روحانیون شهرستان تفت برای حضور در راهپیمایی دعوت کرده و آورده است: این موقعیت حساس با تمام قدرت در راهپیمایی شرکت می کنیم و مشت محکم به دهان استکبار جهانی می زنیم.

 

تصاویر راهپیمایی  22 بهمن سال گذشته در شهر تفت






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.