نصب بیش از ۶۰ هزار پلاک پستی در استان یزد
به گزارش یزد رسا، مدیرکل پست استان یزد، با بیان اینکه تحولات سریع و پرشتاب تکنولوژی، مهمترین دلیل تغییر نیاز و ایجاد نیازهای جدید در جامعه است، اظهار داشت: زیرساختهای مناسب جهت ارائه خدمات فیزیکی، الکترونیکی و مالی در شبکه پستی فراهم و بصورت مستمر بهروزرسانی میشود.
مسعود دهقان با اشاره به ضرورت ارتقای خدمات پستی با هدف کاهش رفت و آمدهای غیرضروری و ایجاد امنیت در جامعه گفت: فراهم نمودن امکان دریافت مرسولات، امانات و ارائه خدمات در آدرس متقاضی، از جمله اقدامات شرکت پست در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان است.
وی راهاندازی سرویس پست ویژه با هدف انتقال سریع کالا و مرسولات پستی، راهاندازی سرویس کرایه در مقصد، راهاندازی سرویس خرید و فروش اینترنتی با هدف خرید و فروش در سطح بینالمللی، سرویس امانات پستی و حمل کالاهای تجاری، سرویس TLS و خدمات اینترنتی و الکترونیکی باجهای را از جمله اقدامات شرکت پست عنوان کرد.
دهقان با اشاره به رویکرد جدید شرکت پست، شعار « پست هوشمند در خدمت مردم» را، از مهمترین ملاکهای اجرایی این شرکت در دوره جدید دانست و بیان کرد: ایجاد زیرساختهای مناسب به منظور اجرا و ارتقای خدمات الکترونیکی، فیزیکی و مالی، در دستور کار شرکت پست قرار دارد.
وی هوشمندسازی توزیع پست با دستگاههای پیشرفته PDA را با هدف افزایش سرعت، دقت توزیع و نمایش دقیق سیر مرسولات پستی از زمان قبول تا توزیع، پیادهسازی زیرساخت مبادله یکپارچه پست با هدف کاهش خطا و افزایش سرعت در فرآیندهای پستی، راهاندازی سامانه همراه پست "ستاره 193 مربع" با هدف ارائه خدمات متنوع پستی به وسیله تلفن همراه و راهاندازی پست لجستیک با هدف این ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کننده را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای ارائه خدمات بهتر، سریعتر و مطمئنتر در شرکت پست استان دانست.
وی با اشاره به ضرورت معرفی خدمات دولت و اقدامات انجام شده به صورت شفاف و کامل برای اقشار مختلف جامعه، هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه گزارشی از عملکرد دستگاههای دولتی به مردم دانست و عنوان کرد: هفته دولت هفته گرامیداشت کسانی است که تمام همت و سعی خود را برای پیشبرد اهداف نظام و تأمین رفاه مردم بهکار گرفتهاند.
مدیرکل پست استان یزد چاپ تمبر خدمت، بهمنظور ایجاد بستر مناسب اطلاعرسانی از خدمات و تولیدات انجام شده، توسط سازمانها، بانکها، موسسات و شرکتهای دولتی و غیردولتی با قابلیت برگزاری مراسم رونمایی تمبر را از دیگر اقدامات انجام شده در اداره کل پست استان یزد دانست.
وی با اشاره به بهنگامسازی اطلاعات کدپستی ده رقمی روستاها و شهرهای استان در سال 92 گفت: نصب 60 هزار و 708 فقره پلاک درب اماکن شهری، کسب رتبه برترکیفیت در سال گذشته و ارتقای رتبه عملکرد استان در سال گذشته بین 5 استان اول کشور، از دیگر اقدامات و دستاوردهای اداره کل پست استان یزد در سال گذشته است.
وی ارائه گواهی کدپستی و آدرس استاندارد با امکان جانمایی نقشه و نمایش طول و عرض جغرافیایی، راهاندازی سرویس تمبر یادبود، سرویس تمبرشخصی و تمبر اختصاصی، سرویس کارت پستال الکترونیکی و راهاندازی سرویس پست مستقیم را از دیگر اقدامات انجام شده در اداره کل پست استان یزد عنوان کرد.
تسنیم/