ID : 7104962

نصب بیلبوردهای «متشکریم ایران» در غزه


مردم شهر غزه بیلبوردهایی در این شهر نصب کرده و از ملت و دولت ایران برای موشک هایی که می توانند تل آویو را مورد هدف قرار دهند، تشکر کرده اند

به گزارش یزد رسا، رویترز نوشت:  در این بیلبوردها که در نقاط مختلف شهر غزه نصب شده به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی و عبری از مردم و دولت ایران برای در اختیار قرار دادن موشک های فجر-5 به مقاومت در جریان جنگ هشت روزه تشکر شده و به صورت بزرگ نوشته شده است "ایران متشکریم".

براساس این گزارش هیچ امضایی پای این بیلبوردها وجود ندارد و هنوز مشخص نیست که چه گروهی اقدام به نصب آنها کرده است ولی "خادر حبیب" یکی از اعضای گروه جهاد اسلامی به این خبرگزاری غربی گفته است طبیعی است که به دلیل نقش ایران در جریان جنگ هشت روزه غزه مردم فلسطین بخواهند از آن کشور تشکر کنند.

وی گفته است: موشک های ایرانی به تل آویو حمله کردند. آنها به نزدیکی بیت المقدس رسیدند. بنابراین وظیفه ماست که بخواهیم به دلیل کمکی که ایرانیان داشته اند از آنها تشکر کنیم.

این عضو جهاد اسلامی تصریح کرده است: ما روابطی خوب و مستحکم با ایران داریم و این روابط تا زمانی که ایران از مردم فلسطین و جریان مقاومت حمایت کند، ادامه پیدا خواهد کرد.

گفتنی است در طول جنگ هشت روزه غزه، بیش از 500 موشک "فجر- 5" به سمت سرزمین های اشغالی فلسطین از سوی مقاومت فلسطین شلیک و باعث شد تا مقامات دولت بنیامین نتانیاهو تنها طی هشت روز خواستار آتش بس با غزه شوند.

منبع: شبستان




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.