ID : 26006096
در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان بهاباد تأکید شد:

نقش مردم در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای عظیم آن هنرمندانه و به نحو موثر به نسل آینده معرفی شود/ تأکید بر اجرای مردمی و باشکوه برنامه‌های ده فجر


نخستین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان بهاباد با حضور فرماندار و اعضای ستاد دهه فجر شهرستان بهاباد در محل سالن اجتماعات فرمانداری بهاباد برگزارشد

به گزارش خبرنگار یزد رسا از بهاباد ؛ نخستین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان بهاباد با حضور فرماندار و اعضای ستاد دهه فجر شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری بهاباد برگزارشد

در این جلسه فرماندار شهرستان بهاباد در سخنانی با تاکید بر برگزاری برنامه های دهه فجر گفت: می طلبد برنامه های هرسال نسبت به سال قبل پربارتر برگزار شود.

وی بااشاره به ظرفیت خوب نیروهای مردمی برای اجرای برنامه های دهه فجراظهارداشت :شرکت این نیروها همانند بسیج ، مدارس وهیأت های مذهبی به طور خودجوش موجب هم بستگی می شود.

وی برگزاری باشکوه مناسبت های مختلف در تقویم انقلاب اسلامی را ضروری دانست و گفت: مناسبت های مختلف به ویژه دهه مبارک فجر فرصتی برای تبیین هر چه بیشتر دستاوردهای انقلاب اسلامی و معرفی آن به جهانیان است که ضرورت دارد برنامه های این ایام با هماهنگی های لازم به گونه ای شایسته برگزار شوند.

عباس اقبال  افزود: در سال 57 اتفاقات عظیمی در کشور رخ داد که کشور و منطقه را متحول ساخت و انقلابی شکل گرفت که با اعتقادات مردم عجین شده بود و با هدایت ها و رهبری های پیامبرگونه حضرت امام راحل(ره) انقلاب در مسیر اعتقادات مردم که همان دین مبین اسلام است قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهاباد  با بیان عملکرد دولت و  نظام جمهوری اسلامی به مردم آنها را به آینده نظام امیدوارتر می کند، افزود: بنا به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) "وظیفه اسلامی و انسانی داریم کارهایی را که در جمهوری اسلامی شده است به مردم بگوییم" زیرا که امید و خوشحالی را در مردم و یاس و ناامیدی را در دشمنان تقویت می کند.

فرماندار بهاباد به تشکیل نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود : ملت قهرمان ایران پس از سالها مبارزه زندان و شکنجه و تبعید و تقدیم هزاران شهید موفق شدند که رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تشکیل  دهند

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برخاسته از بطن مردم است، تأکید کرد: برنامه‌های مدون برای بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سال‌جاری باید طبق سنوات قبل، رنگ و بوی مردمی به خود بگیرد.

فرماندار بهاباد ضمن تأکید بر مردمی و با شکوه بودن برنامه‌ها و مراسم مدون برای این دهه پر معنا، تصریح ساخت: باید کیفیت برنامه‌ها به کمیت آنان ترجیح داده شود.

اقبالل تصریح کرد :  نقش مردم در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای عظیم آن نیز باید هنرمندانه و به نحو موثر به نسل آینده معرفی گردد زیرا یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را رابطه تنگاتنگ مسئولین ومردم عنوان کرد.

وی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر امسال باید برمبنای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی باشد گفت  : تبیین ارزش های انقلاب اسلامی و لزوم حفظ دستاوردهای انقلاب در پیشبرد اهداف نظام اسلامی از اولویت های برنامه های دهه فجر امسال است .

فرماندار بهاباد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران متعلق به مردم است و همه ما خدمتگزار مردم هستیم گفت :  باید برون سپاری فعالیت ها  و استفاده از ظرفیت و پتانسیل سازمان های مردم نهاد در اجرای برنامه ها در اولویت برنامه های دهه فجر قرار گیرد.

در پایان مسئولین و اعضای کمیته های 16 گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان بهاباد تعیین شدند .




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.