ID : 18864841
عضو ائتلاف اصلاح طلبان:

نمیدانم چه اشخاصی در لیست اصلاحات خواستار اعدام موسوی و کروبی بودند


کاندیدای اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که "برخی از افرادی که امروز در لیست اصلاح‌طلبان هستند، پیش از این خواستار اعدام میرحسین موسوی و کروبی شده بودند، دلیل حضور این افراد در لیست جبهه اصلاحات چیست؟" گفت: من نمیدانم نظر شما در مورد چه اشخاصی است. به هر صورت لیست ائتلافی است و افرادی با تفکرات متفاوت در کنار هم قرار گرفته اند، ما به عنوان حزب کار به همزیستی مسالمت آمیز اجتماعی و عدم خشونت معتقدیم.

به گزارش یزدرسا ، فاطمه ذوالقدر کاندیدای اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با  راه دانا؛ در پاسخ به این سوال که "برخی از افرادی که امروز در لیست اصلاح‌طلبان هستند، پیش از این خواستار اعدام میرحسین موسوی و کروبی شده بودند، دلیل حضور این افراد در لیست جبهه اصلاحات چیست؟" اظهار داشت: من نمیدانم نظر شما در مورد چه اشخاصی است. به هر صورت لیست ائتلافی است و افرادی با تفکرات متفاوت در کنار هم قرار گرفته اند، ما به عنوان حزب کار به همزیستی مسالمت آمیز اجتماعی و عدم خشونت معتقدیم.

 

وی افزود: ما ائتلاف کرده‌ایم و یک توافقی صورت گرفته، مثلا خود بنده از حزب اسلامی کار هستم و این ائتلافی که صورت گرفته افراد از احزاب و گروه های مختلفی هستند امیدوارم بتوانیم در کنار هم به توسعه کشور کمک کنیم.

 

کاندیدای اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به موقعیتی که پیش آمده نظر ما، تابع نظر شورای ائتلاف است که به این نظر رسیده‌اند و نمی‌توانیم نظر خاصی بدهیم.

 

ذوالقدر عنوان کرد: موضوع رفع حصر باید توسط مراجع قانونی رسیدگی شود و مراجع سه گانه و ما باید تابع قانون باشیم.

 

وی در خصوص وضعیت کنونی جبهه اصلاحات گفت: شور و نشاطی که در بین اصلاح‌طلبان وجود دارد زمینه‌ی موفقیت آن‌ها را در انتخابات ایجاد کرده است و در این ائتلاف فراگیر، مشکل خاصی به چشم نمی‌خورد.

 

کاندیدای اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های اقتصادی خود در انتخابات خاطرنشان کرد: ایجاد رونق اقتصادی در سایه‌ی ثبات و آرامشی که در کشور است و با یاری دولت از جمله‌ برنامه‌های اقتصادی ما برای مجلس شورای اسلامی است.

 

وی در خصوص حمایت کرباسچی از لیست اصلاحات آن‌هم در شرایطی که اصلاح‌طلبان مدعی مبارزه با فساد اقتصادی هستند اظهارداشت: من از موضوع گفتگوی شما مطلع نیستم و بهتر است این را از خودشان بپرسید.

 

کاندیدای اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که "کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران است و مگر کارگزاران در شورا نماینده ندارد؟" گفت: هر حزبی نماینده خود و نظرات خاص خود را دارد.


به گزارش دانا برخی از اعضای ائتلاف اصلاحات که پیش از این به عنوان اعضای اصلی فراکسیون رهروان ولایت در مجلس فعالت داشتند در اظهار نظرهای خود خواستار محاکمه و حتی اعدام سران فتنه شده بودند.

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.